Pokrenuta nova oglašivačka mreža lokalnih radio stanica s dosegom od milijun slušatelja Sve je više potrebno domišljatosti kako bi se privukli oglašivači na medijskoj sceni. Jedan od dobrih i prokušanih načina je i…
Nijedna vrsta oglašavanja ne raste tako brzo kao native objave Native oglašavanje najlakše je opisati kao oglašavanje koje se vizualno i sadržajem uklapa u stranicu na kojoj se pojavljuje. Oglasi…
Lida Hamar Paladin: “Savjet koji mi uvijek izmami osmijeh na lice je – bit će sve u redu!” Lida Hamar Paladin je direktorica hrvatske agencije Hamar Media. Agencija djeluje u području marketinga, promocije i odnosa s…
Milić: “Morate biti različiti da bi uspjeli” Proteklog vikenda je u Sarajevu održana dvodnevna konferencija za studente novinarstva i odnosa s javnošću pod nazivom PR Arena…
HEP angažira vanjske PR-ovce za Plomin i Omblu Kako bi popravila imidž energetskih projekata koji ne stoje dobro ne samo kod ekoloških aktivista nego i dijela ekonomista koji…