URBOFON LIVE Torpedo, Šambrana i Flux Benders izmiješali žanrovske i generacijske granice

Torpedo, Šambrana i Flux Benders izmiješali žanrovske i generacijske granice
Početak proljeća na Urbofon Liveu obilježila je “Večer zadarskih bendova”. U Polivalentnoj dvorani Providurove palače, u subotu 22. ožujka nastupili su Torpedo, Šambrana i Flux Benders i na veliko oduševljenje publike, proveli nas kroz različite žanrove i glazbene epohe.
Večer nisu otvorili već razvalili momci iz benda Torpedo. Dosljedni svom imenu, lansirali su masivni zvučni udar obradama ex-Yu klasika od Azre, Zabranjenog pušenja, Jure Stublića i Filma, preko Električnog Orgazma do Kojota. Snažnim riffovima, uz urlik publike, pokazali su kako ove rock zvijezde prošlih vremena itekako žive u kolektivnoj memoriji svih generacija.
Red obrada u nastavku su obogatili vlastitim autorskim stvarima od “Ritam ludnice”, “Ode radosti”, “Pasjeg sina”, “Dva brata” do “Nagrišpane babe”. Na socijalno angažiranoj “Vruljica Blues” pridružio im se gost na usnoj harmonici Tomislav Krnčević Jerry.
Šambrana, bend izrastao iz solo projekta talentiranog Lovre Ćustića premijerno se predstavio domaćoj publici i proveo ju kroz fuziju žanrovske raznolikosti, propitujući odrednice modernog čovjeka.
Beskompromisno su prelomili atmosferu pronijevši širok raspon žanrovski raznovrsnih autorskih pjesama, počevši od “Djetetu budućnosti” preko “Na zidiću”, “Šetam noćima”, “Bitan” do “Što li radiš sutra “.
Publika se mogla prepoznati ili se izgubiti u moru laganih, melankoličnih i introspektivnih tonova, ali i protresti bokovima uz one žešće.
Flux Bendersi, kao posljednji bend zadarske večeri, uz akorde maestrala donijeli su dašak mediteranskog ritma i atmosferičnosti u fuziji funka, popa, rocka kao (ne)svjesnog povratka nečemu iskonskom što traje duže od sviju nas.
Počastili su publiku dosad objavljenim singlovima “Znan da te ni’” i “Gušti sa šlagom”, ali i nizom drugih neobjavljenih autorskih pjesama poput “Pusti da se smijem”, “Pronceza iluzije” ili “Čovik i zvir”. Večer su priveli kraju s “Prividom stvarnosti” zatvorivši vrata, ali ostavljajući odškrinute prozore ukrašene “šambranom” s pogledom u neku novu dimenziju ili perspektivu.