HRVATSKI BREND Splitska fitness aplikacija FiZone slavi prvi rođendan, od sada na njoj možete i chatati! 

Nakon što je prošle veljače lansirana na App Store i Google Play, besplatna aplikacija FiZone, koja je u potpunosti hrvatski brend, napravila je toliki ‘boom’ da ju je na zaslone mobitela u nekoliko dana downloadalo nekoliko desetaka tisuća korisnika. Taj se broj u međuvremenu višestruko povećao, a aplikaciju koja je namijenjena ljubiteljima fitnessa, sporta i rekreacije, koristi ekipa iz čitave regije.

Bilo da tražite najnovije trendove vježbanja, savjete o prehrani, osobnog trenera, najbliže teretane u svom susjedstvu ili turistički posjećujete neku zemlju i želite znati kakve su vam rekreacijske aktivnosti u blizini, FiZone nudi sve to. Korisnicima su na raspolaganju i nutricionistički savjeti, a FiZone se ističe i po tome što funkcionira poput društvene mreže, pa ga u medijima krasi epitet ‘Fitness Instagram’. Naime, jednom kad se registrirate i napravite profil, možete objavljivati fotografije i povezati se s ostalim korisnicima te s njima dijeliti savjete oko vježbi, prehrane i slično, kaže Vladimir Sabljić, najmlađi član autorskog tima FiZone.

Odnedavno FiZone ima i veliku novost – uvedena je opcija chata! Baš kao i na popularnim aplikacijama za upoznavanje, sada se i na FiZoneu porukom možete javiti drugim korisnicima i započeti razgovor. Svi imaju prava imena i autentične fotografije, na kojima su u prvom planu isklesana tijela, a otkako je chat postao aktivan, ova opcija na aplikaciji pokazala se kao pun pogodak.

Chat zapravo omogućava bržu komunikaciju s trenerima. Međutim, oni koji koriste aplikaciju mogu se javiti i drugim korisnicima, pa nije isključeno da među nekima od njih frcnu iskre i dogodi im se ljubav života. Chat nije jedina novost u aplikaciji! Vjerujem da su mnogi barem jednom u životu izgubili člansku iskaznicu i morali kupiti novu, zbog čega smo implementirali NFC tehnologiju koja korisnicima omogućuje korištenje digitalne članske iskaznice, ističe mladi Splićanin.

Ova funkcija hrvatske aplikacije FiZone podržana je od tvrtke Apple te je čini provjerenom i pouzdanom platformom koja je zadovoljila njihove standarde. Time se značajno doprinosi ekološkoj održivosti, a korisnicima se pruža potpuna kontrola ulaza u objekte i smanjenje troškova. Sve što trebate napraviti prilikom ulaska u teretenu je da digitalnu člansku iskaznicu pohranjenu u mobitelu prislonite na uređaj za prijavu.

– Ponosni smo na broj naših korisnika koji raste svaki dan i drži nas visoko na rang listama. To nam daje veliku motivaciju da nastavimo s razvojem. Želimo stvoriti novu društvenu mrežu i proširiti se globalno. Plan je da u budućnosti implementiramo nove fukcije, ali i zaposlimo još mladih i perspektivnih ljudi. Dakako, i probudimo što više svijest o zdravim i društvenim aktivnostima. Jer na kraju krajeva to je od svega najvažnije, istaknuo je Vladimir Sabljić iz FiZonea, koja za svoj prvi rođendan korisnike aplikacije nagrađuje kuponima za treninge.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...