UNATOČ POZIVU NA BOJKOT Trgovine u Zadru pune: “Ko će više pratit koga bojkotirati, koga ne?!”
![](https://i0.wp.com/www.antenazadar.hr/wp-content/uploads/2025/01/parking-hvidakovic-01.jpeg?fit=2000%2C1500&ssl=1)
Danas je započeo najavljeni bojkot trgovačkih lanaca Lidl, Dm i Eurospin, no prizori iz pojedinih trgovina sugeriraju da akcija nije u potpunosti zaživjela. Iako su društvene mreže proteklih dana bile prepune poziva na bojkot, Lidlovi dućani su jutros izgledali kao i svakog drugog dana – puni kupaca. Redovi na blagajnama, kolica puna namirnica i standardna gužva u hodnicima pokazuju da većina građana nije promijenila svoje navike.
Nje to iznenađujuće s obzirom na to da su bojkoti u posljednje vrijeme postali gotovo svakodnevna pojava. Građani su već svjedočili bojkotu goriva, mliječnih proizvoda, pa određenih trgovačkih lanaca, a čini se da je učestalost ovakvih akcija dovela do zamora. Sve češće se događa da ljudi ni ne znaju što se bojkotira i zbog čega, jer se akcije brzo mijenjaju, a razlozi variraju – od visokih cijena do osobnih politika. Zbog toga neki jednostavno više ne prate ovakve inicijative, dok drugi ne vjeruju da mogu donijeti stvarnu promjenu.
Jedan od kupaca u zadarskom Lidlu objasnio je zašto danas ne sudjeluje u bojkotu:
-Vidin te pozive na internetu, ali tko će to popratit. Ja sam zauzet, iman život. Svejedno bi volija da se nešto promini. Možda san i ja pogrišija što san doša, al’ žena je tila kuvat juhu od pomidora i poslala me da kupin. I što ću nego kupit. Ispada ružno sad kad čujen mi je i malo ža, al’ nisan ni zna da se danas bojkotira.
Ova situacija ne pokazuje nužno neslogu među građanima, koliko umor od prevelikog broja bojkota koji se smjenjuju iz tjedna u tjedan. Sve češće se događa da građani ni ne znaju što se bojkotira i zbog čega, što ne doprinosi ovoj akciji. Upravo zato, dok jedni podržavaju bojkot i mijenjaju svoje potrošačke navike, drugi nastavljaju kupovati kao i prije.