IZVRSTAN ODAZIV U HGK Čak 19 zadarskih poslodavaca učilo o brendiranju tvrtke
Želeći pomoći zadarskim obrtnicima, Županijska komora Zadar održala je još jednu kvalitetnu radionicu, a ovoga puta riječ je temi koja muči mnoge poduzetnike – brendiranju.
Kako bi im približili ovu temu, u zadarskoj podružnici Hrvatske gospodarske komore održali su radionicu o brendiranja poslodavaca, ali s naglaskom na LinkedIn, kao najbrže rastuću poslovnu mrežu na svijetu.
O odazivu najbolje govori podatak da se odazvalo čak 19 predstavnika tvrtki iz naše županije koji su ovim putem htjeli steći kvalitetno znanje htjeli o kreiranju prepoznatljivog brend poslodavca te privlačenju novih zaposlenika, ali i zadržavanju postojećih.
– U prvom dijelu radionice predavač Emanuel Stojanov s polaznicima je prošao kroz ključne korake u postavljanju temelja za kreiranje uspješnog branda poslodavca, te kroz korake i odrednice putovanja svakog kandidata i zaposlenika i oglasa za posao. U drugom dijelu radionice polaznici su imali priliku upoznati se sa specifičnostima optimizacije LinkedIn profila, kreiranjem sadržaja i izgradnju zajednice te s algoritmom LinkedIna kako bi što bolje njegovali svoj brend poslodavca i privukli nove zaposlenike putem ove poslovne mreže, ističu u Županijskoj komori.
Napominju kako je ova radionica bila interaktivnog karaktera, zbog čega su polaznici podijeljeni u grupe kako bi rješavali studije slučaja i stekli know-how znanja za primjenu u vlastitu poslovanju.