IZ BANANE U KK ZADAR Marin Seko: “Fan shop je blizu realizacije!”
Umjesto Josipa Begonje na mjesto voditelja marketinga KK Zadar – došao je 33-godišnji Marin Seko. Osim glazbe, veliki je ljubitelj košarke…
– Završio sam srednju Hotelijersko turističku školu, smjer turistički tehničar. S KK Zadar sam 1. listopada ove godine potpisao ugovor na godinu dana. Fan shop je vrlo blizu realizacije, ali trenutno još čekamo prostor. Otpao je prostor na mjestu nekadašnje turističke agencije Aquarius – jer prokišnjava. Sama renovacija bila bi preskupa i čekamo neki pogodniji prostor, ponavljam, vrlo blizu smo realizacije. Je li problem novac? Nisam upoznat s financijama Kluba. Isto tako – u web shopu uskoro će biti puno više artikala, kao i nova garnitura dresova, očekuje isključivo pozitivnu priču unutar marketinga:
– Radimo novu priču. Bitno mi je da sve bude – teška pozitiva! Trudit ću se da marketing bude bolji. Prostora za napredak unutar marketinga ima, iako su i moji prethodnici odradili solidan posao. Društvene mreže vodi Darijan Jančijev, a direktora Edija Nadarevića prvi put sam upoznao u Klubu, za kraj je nije zaboravio spomenuti grupu Banana:
– U grupi Banana sam klavijaturist, producent i aranžer te surađujem s pjevačem Draženom Zečićem. Otac Mihovil je voditelj benda, vokal i gitarist, a majka Gordana glavni vokal, zaključuje Seko.