FUCHS O BOJKOTU NASTAVE Neki drugi akteri su u igri
MZOM je od Grada Zagreba zatražio da preispita rješenje o primjerenom obliku školovanja za učenika problematičnog ponašanja zbog kojega roditelji odbijaju djecu pustiti na nastavu, a ministar Radovan Fuchs poručuje da je za pronalaženje rješenja problema potrebna suradnja roditelja.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i mladih (MZOM) zatražilo je od Gradskoga ureda za obrazovanje, sport i mlade da preispita staro rješenje o primjerenom obliku školovanja za učenika problematičnog ponašanja zbog kojega roditelji učenika škole u koju je nedavno premješten svoju djecu drugi put u ovoj školskoj godini ne puštaju na nastavu, potvrđeno je Hini iz MZOM-a.
“Rješenje će se sigurno pronaći”
S obzirom na to da rješenje o tome hoće li učenik pohađati nastavu u redovnom razredu ili u posebnom razrednom odjelu donosi Grad, a ne Ministarstvo, iz MZOM-a su objasnili da od Grada nisu tražili da se učenika premjesti u drugu školu, nego da preispita staro rješenje kako bi se učeniku osigurali primjereni uvjeti školovanja, piše Index.hr.
Po starom rješenju određeno je da učenik pohađa redoviti program uz individualizirane postupke u redovitom razrednom odjelu. Nitko iz Ministarstva nije rekao u kojem će se trenutku učenik zbog kojega ostali učenici bojkotiraju nastavu vratiti u školu, rekao je danas novinarima ministar Radovan Fuchs, dodavši kako će se rješenje sigurno pronaći, ali i kako je za sve potrebna suglasnost i suradnja roditelja.
Roditelji djece zagrebačke škole, nakon što se u nju nenajavljeno vratio devetogodišnji učenik problematičnog ponašanja, koji je u tu školu prebačen iz druge zagrebačke škole, i dalje odbijaju slati djecu na nastavu. Ministar Fuchs smatra da se rješenje mora pronaći. “Učenicima je mjesto u školi, a sva satnica u kojoj izostaju se mora nadoknaditi”, poručio je.
“Ako rješenje nije adekvatno, mora se napraviti revizija”
Istaknuo je i da je Ministarstvo cijelo vrijeme proaktivno radilo na rješavanju tog slučaja te da ga iznenađuje medijska pozornost prisutna tijekom tog procesa. Ministar je ponovio i da sličnih situacija u hrvatskim školama ima puno, no da se one rješavaju propisanom procedurom unutar škola.
“Ako rješenje nije adekvatno, mora se napraviti revizija. Tek ako rješenje osnivača uključuje odobravanje posebnog razrednog odjela, pomoćnika u nastavi ili nečega izvan redovnog financiranja neke ustanove, uključuje se ministarstvo”, kaže Fuchs.
No dodaje da je u svemu uvijek potrebna suradnja i suglasnost roditelja. “Neki drugi akteri su u igri. Tko je zakazao u smislu nekih postupaka će se vidjeti. Morate znati da u nekim teškim situacijama neke stvari se ne mogu riješiti bez nekih drugih tijela u državi, poput socijalne službe i pravosuđa”, poručio je.