DOLAZI BUDUĆNOST Novi voditelj marketinga KK Zadar je Marin Seko – surađuje s Draženom Zečićem!

Košarkaši Zadra sutra od 20 sati (Arena Sport 1) – u dvorani “Krešimir Ćosić” dočekuju Budućnost iz Podgorice u susretu četvrtog kola regionalne ABA lige. Pravdu će dijeliti suci iz Srbije – Ilija Belošević, Marko Juras i Stefan Ćalić.

U regionalnom natjecanju Zadar i Budućnost odigrali su ukupno 42 susreta – samo trinaest puta slavio je Zadar. Od 21 domaće utakmice zadarska momčad uspjela je dobiti samo deset. Posljednji put Zadrani su kao domaćin slavili 5. ožujka 2022. godine – rezultatom 65:63, pod vodstvom trenera Srđana Helbicha. Nakon toga zaredali su šest poraza, od čega tri kod kuće.

– Od trenutka kada sam došao u Zadar – trudio sam se uklopiti u momčad na najbolji mogući način. Sjajno sam prihvaćen i osjećam se dobro. Nastojat ću napredovati postepeno – kako bih pomogao ekipi. Budućnost je izuzetno kvalitetna momčad sastavljena za sam vrh ABA lige i Eurokupa. Ključno jest – krenuti od sebe te se truditi na terenu najbolje što znamo. Moramo dignuti energiju na veću razinu. Očekujem da dobro uđemo u utakmicu te da damo sve od sebe, za što će to biti dovoljno, vidjet ćemo. Jesam li ušao u optimalnu formu nakon ozljede? To je proces koji ima svoj put, ali mislim da idem u pravom pravcu, kazao je bivši igrač Budućnosti, sada Zadra, crnogorski bek-šuter – Vladimir Mihailović.

Budućnost u ABA ligi trenutno pokazuje najbolju razinu forme – od svih ostalih momčadi. Izuzetno su kvalitetni u obrani, s ekstra kvalitetnim napadačem Yogi Ferrellom. Moramo biti puno bolji nego do sada, ako se mislimo nadati dobrom rezultatu. Kalajžić neće igrati – medicinska služba će odrediti kada će moći nastupiti. Očekujem doprinos od svih igrača, a ne samo od Gegića. Sezona je u ranoj fazi, ali nismo na razini od lani – jer momčad je nova što je i razumljivo. Publika nam puno pomaže, nadam se da će nastaviti tako i dalje, rekao je trener Zadra, Danijel Jusup.

Dodajmo, kako je novi voditelj marketinga KK Zadar – Marin Seko (33). Kako nam je rekao – već petnaest godina radi marketing pjevaču – Draženu Zečiću. Tko zna – možda napokon osvane i Fan shop, ali i novi dresovi, šalovi, navijački rekviziti…

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...