SPORTSKI DIREKTOR ABA LIGE Milija Vojinović: “Nagradni fond je realnost regionalne lige, plus će se pisati sa sedam znamenki!”

Nova sezona regionalne košarkaške ABA lige počinje sutra, u petak – kada se u dvorani “Dražen Petrović” od 21 sat (Arena Sport 1) sastaju Cibona i Zadar. 24. sezona po redu regionalne lige – jača je nego ikad i proširena je za dva kluba, subotički Spartak i Dubai.

Milija Vojinović, sportski direktor ABA lige – govorio je pred početak natjecanja.

”Iskorak je već sada siguran, ali tek kada budemo spustili zavjesu na 24. sezonu ABA lige koja je pred nama, bićemo u poziciji da procijenimo koliki je uspon bio. Ali, ono u šta smo sigurni, ABA liga će kao jedinstveni sportsko-poslovni projekt, učvrstiti poziciju osnovnog pokretača razvoja košarke u regiji”, rekao je Vojinović za Mozzart Sport te nastavio:

”U sezoni koja je pred nama, čeka nas čak 58 utakmica više u elitnom rangu. Ali, to je samo jedan od benefita koji idu sa proširenjem lige, kao i ulazak dva nova, vrlo ambiciozna projekta sa svojim posebnostima. To su Spartak i Dubai, koji će sigurno doprinijeti rastu kvalitete i intenziteta natjecanja, u svakom pogledu”.

Koliko je izazovno bilo napraviti kalendar za ovu sezonu s još jednim dodatnim klubom iz međunarodnog natjecanja koja igraju Partizan, Crvena zvezda, Cedevita Olimpija, Budućnost, Igokea i ostali…?

”Kalendar je uvijek delikatan i zahtijevan posao. Ne samo zbog usklađivanja s europskim natjecanjima, već i sa svim ostalim faktorima, kako bi naš proizvod, u puno sportskih sadržaja, prije svega bio dostupan navijačima. I kako bi se snaga i talent mogle pokazati u punom sjaju. Ali, to su sve slatke muke, pogotovo u svijetlu svega rečenog. Tako da što veći broj klubova u Europi uvijek predstavlja plus, a nikako otežavajuću okolnost”.

Nagradni fond jest tema koja zanima – puno zaljubljenika loptanja pod obručima.

”Iako to pitanje nije u mom domenu, ono što mogu kazati jest da je nagradni fond realnost ABA lige i nešto što će joj dati još jednu dimenziju više, odnosno iskorak s kojim će potvrditi status idealnog okruženja za klubove. Popis impresivnih svjetskih brendova koji vide ABA ligu kao odličnog partnera i okruženje za promociju, svakim danom je sve veći.

Ne mogu sad reći o kojim brendovima se radi, ali će ABA sponzorska obitelj naredne sezone također biti još jača i impresivnija. Slijede nam i novi razgovori za TV prava, što sve vodi do toga da ABA liga više neće biti samo kvalitetna liga koja je besplatna za klubove, već i liga koja klubovima donosi ekstra profit. Ne bih sada licitirao s iznosima, ali svakako će se plus lige pisati – sa sedam znamenki. A, kako će ići distribucija to je isključivo u nadležnosti vlasnika”.

Kakve su financije ABA lige, funkcionira li bez problema?

”Ako danas govorimo o sedmoznamenkastom plusu, onda je jasno da se ABA liga i kao poslovni projekt pokazala kao idealna sredina za klubove. Ogroman pomak je napravljen na tom polju u posljednjih nekoliko godina, i to se jasno vidi po broju sponzora i partnera. Dovoljno je reći da je ABA liga u ovom trenutku prodala kompletan marketinški prostor s kojim raspolaže i sada smo na slatkim mukama da tražimo nove projekte i platforme kako bi zadovoljili veliko zanimanje postojećih, ali i novih sponzora.

Na svemu tome moram čestitati prije svega klubovima, na ulaganjima i radu, a zatim i direktoru Dubravku Kmetoviću i svima ostalima iz organizacije koji su uložili ogromno znanje, trud i energiju kako bismo došli u ovu poziciju”.

Postojale su glasine da je Mornar u problemima, je li to riješeno?

”Mornar je registrirao momčad za novu sezonu i u ovom trenutku ne vidim nijedan razlog zbog koga ne bi bio član ABA lige i ove sezone. Jako sam sretan zbog toga, vjerujemo da će klub iz Bara, kao i do sada biti veoma važan dio regionalne košarke”.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...