ŠEF FERRARIJA: “Našu najveću slabost pretvorili smo u najveću prednost!”

Frederic Vasseur ponosan je na svoju momčad jer su najveću slabost prošlogodišnjega bolida, potrošnju guma, pretvorili u najveću snagu ove sezone i iskoristili ju za pobjedu na domaćoj stazi na kojoj je novi asfalt doveo do neočekivano velikih problema s gumama.+

Ferrari je sa savršeno izvedenom utrkom pobijedio s Charlesom Leclercom s četvrtoga mjesta, što im je prva pobjeda nakon tri mjeseca, od VN Monaka, gdje je također slavio Leclerc, donosi MAXF1.net.

Kako bi se nosili s problemima s poskakivanjem pri velikim brzinama, koji su se neočekivano pojavili s paketom iz Španjolske, Ferrari je posljednja dva mjeseca radio na ispravljanju slabosti i nove dijelove, koji se tiču čak devet područja, donijeli su u Monzu, piše sportklub.n1info.hr.

“Kakav mega rezultat za momčad! Ovo je pravo podizanje samopouzdanja za sve nas i naše tifose koji su stvarno napravili razliku ovaj vikend,” rekao je Vasseur.

“Bila je to jako dobra utrka u kojoj je Charles vozio nevjerojatno dobro i mislim da smo u potpunosti zaslužili ovu pobjedu.”

“Nakon kvalifikacija bili smo malo razočarani, jer smo znali da imamo potencijala za jako dobar rezultat.”

“Od početka sezone, mislim da smo vjerojatno u boljoj formi u tempu utrke nego u kvalifikacijama, a tako je bilo i danas. Još jednom su performanse bile jako dobre i uspjeli smo preokrenuti stvari.”

“Prošle godine upravljanje gumama je bila naša najveća slabost, dok sada, mislim da je to jedna od najvećih prednosti koje imamo s ovim bolidom.”

“To je već bio slučaj prošli tjedan u Zandvoortu i sada smo prilično konzistentni u pogledu brzine u utrci do te mjere da smo mislili da bi to moglo biti dva zaustavljanja, ali onda smo vidjeli vrlo nisku degradaciju u drugoj dionici [na hardu] i promijenili smo svoju strategiju u skladu s tim.”

“Charles je cijelo vrijeme imao utrku pod kontrolom. Bio je to rizik, ali ponekad morate riskirati i danas je uspjelo.”

“Dobro smo surađivali kao momčad i znali smo da bi Carlos mogao pomoći ako ćemo s oba bolida ići na jedno zaustavljanje. Također nam je pomagao s povratnim informacijama o gumama jer je važno imati dva mišljenja, dva različita izvora informacija i bili smo prilično opušteni po tom pitanju.”

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...