MILANOVIĆ: Dosta je bahaćenja, Plenković i šef Jadrolinije moraju ovo objasniti

Predsjednik Zoran Milanović na Facebooku je komentirao stanje u Jadroliniji.

“Dosta je više njihovog bahaćenja i omalovažavanja ljudi: predsjednik Uprave Jadrolinije David Sopta i Andrej Plenković hitno moraju objasniti što se događa s Jadrolinijom, državnom brodarskom tvrtkom koja je kičma hrvatskog brodarstva”, počinje Milanović u objavi.

Podsjetimo, u subotu je na ulazu u Supetar Jadrolinijinom trajektu pala rampa. To je nova u nizu nezgoda na Jadrolinijinim trajektima ovog ljeta. U onoj najgoroj prije nekoliko tjedana u padu rampe na trajektu Lastovo poginule su tri osobe, piše Index.hr.

“Trajekti su nesigurni za putnike i članove posade”

“Trajekti Jadrolinije postali su nesigurni za putnike i članove posade, a Plenković – umjesto da se pobrine za njihovu sigurnost – fantazira o nekakvim pritiscima i šteti za Vladu pa, opet, od sebe pravi žrtvu.

Moraš biti krajnje bešćutan i bahat da bi smislio takve konstrukcije nakon što su trojica mornara Jadrolinije, na žalost, izgubila život u još uvijek nerazjašnjenoj nesreći trajekta Lastovo”, nastavlja Milanović.

“A nezgode trajekata nastavile su se događati. Ova zadnja na trajektu Mljet, srećom, nije imala težih posljedica za putnike i posadu, ali je pokazala kako našim morem plove trajekti upitne ispravnosti što zahtjeva ozbiljnu provjeru sustava i načina održavanja flote, ali i provjeru modela kojim se upravlja tvrtkom.

Problem očito nisu samo stara plovila – koja se kupuju pod sumnjivim okolnostima – već je problem i ukupno održavanje i servisiranje plovila jer se nezgodne događaju i na novim trajektima”, dodaje.

“Glavna Soptina kvalifikacija je što s Plenkovićem igra košarku”

“Naglašavam, radi se ovdje o sigurnosti ljudi koji koriste trajekte i ljudi koji rade na njima, a Plenković brine samo o sigurnosti fotelje svog izabranika Sopte kojemu je glavna kvalifikacija to što s njim igra košarku”, dodaje.

“Sindikati pomoraca višekratno su upozoravali na probleme, dakle, i Plenković i uprava Jadrolinije znali su da nešto nije dobro, mogli su poduzeti potrebne mjere. Svi mi znamo da linija zapovijedanja u Jadroliniji ide od Plenkovića direktno prema Sopti. Ali, njih nije briga. Soptu nije briga jer ima političko zaleđe u Plenkoviću, a njega nije briga jer i u ovom slučaju misli da može što hoće.

Nakon svega, Sopta više ne može izbjeći odgovornost za stradanje mornara i višekratno ugrožavanje sigurnosti putnika i posade. Ne poduzimajući ništa i braneći fotelju svog prijatelja Sopte, tu odgovornost na sebe je preuzeo i sam Plenković. A bit će odgovoran i za moguće uništavanje Jadrolinije koja u budućnosti, s ovakvim upravljanjem tvrtkom, neće se moći nositi s konkurencijom”, dodaje Milanović.

Gradonačelnica Supetra: Zabrinuta sam, nije mi svejedno

Gradonačelnica Supetra Ivana Marković komentirala je na Facebooku pad rampe na trajektu Mljet.

“Kad vidiš ovaj brod i uđeš u njega doma si. Kad zakoračiš priko ove rampe doma si.  Za mene nema lipšeg prizora od trajekta koji uplovljava u supetarsku luku.

Ali sada sam zaista zabrinuta i nije mi svejedno. Slušajući danas na rivi ljude, moje sugrađane, naše Bračane koji su se sinoć vraćali iz Splita nisam jedina. Očigledno je da se nešto jako loše događa u našoj Jadroliniji, tvrtki od strateškog značaja za Republiku Hrvatsku.

Tvrtki od doslovno životnog značaja za nas otočane”, piše Marković u objavi.

“Tvrtki koju po mom mišljenju treba obraniti od očajno loše upravljačke strukture.

Evo da ne ispadne da ja uvijek kao političarka držim nekakva predavanja, budite iskreni i recite vi meni, kao gradonačelnici jednog otočnog grada, bodulki kojoj je trajekt pupčana veza sa ostatkom svita i poveznica koja nam svakodnevno omogućava normalan i civiliziran život recite dakle vi … ne meni, nego mojim otočanima je li normalno da u razmaku od smo mjesec dana imamo već petu havariju, kvar ili nesreću na našim trajektima?

Nije li to valjan razlog za zabrinutost?  Nije li to dovoljan argument za pokretanje pitanja odgovornosti upravljačke strukture našeg nacionalnog brodara? Nije li to krajnji trenutak za detaljnu kontrolu načina na koji ista upravlja ovom kompanijom?” pita se Marković.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...