“KUMOVANJE” BARBARE PERKINS; Što se sve neće izmisliti za dobru reklamu Ovako izgleda poslovna politika kratkog daha
Dobar vam dan dobri i loši ljudi, zdravi i zadovoljni bili.
Stariji će se Zadrani sjećati ove istinite priče u svezi s novim, tada najmodernijim zadarskim hotelom Barbara (na fotografiji iz tog doba; op.a.) Pušten je u rad pred ljetnu sezonu 1970., a kako bi privukli što veći broj gostiju, zadarski hotelsko-turistički djelatnici posegnuli su, nazovimo to, za nekorektnim reklamnim trikom, ustvari laži.Što sve netko neće napraviti za veliku svjetsku reklamu? Rukovodeće osoblje Barbare u Narodnom je listu na više od jedne stranice početkom 1971. najavilo kako će u ožujku te godine u Zadar doći tada svjetski popularna glumica iz TV serije Gradić Payton Brbara Perkins.
Dolazi, napisaše, kumovati hotelu koji nosi njeno ime. Čak je u tome tekstu predočen i prigodni zabavni program na kojem će pjevati Ivo Robić, Krunoslav Borić i Katja Markotić, svi najveća tada imena naše estrade. Čak je navedeno i točno vrijeme kada će bolničarka Bety hotelu kumovati – u nedjelju 14. ožujka u 10 sati.
A sve je ostalo na toj trik-reklami, jer Barbara Perkins u Zadar došla nije, niti je namjeravala doći. Kako nikakve povratne informacije nije bilo, mnogi su građani prevareni došli vidjeti što je najavljeno. Došli su uprazno, a i ostali u nedoumici je li glumica dolazila ili nije. Što na ovo reći, nego poslovna politika kratkog daha.