GLAS ŽENA U SPORTU Športska zajednica Grada Zadra organizira edukativnu radionicu
U okviru kampanje „Glas žena u sportu“ u petak, 19. srpnja 2024. održat će se osma edukativna radionica u prostorijama Hotela Kolovare (dvorana II), ul. Bože Peričića 14, 23 000 Zadar s početkom u 12:00 sati.
Iz priopćenja dopredsjednice Hrvatskog olimpijskog odbora i predsjednice Komisije za ravnopravnost spolova Morane Paliković Gruden saznajemo kako su ciljevi kampanje “Glas žena u sportu” izjednačavanje tretmana sportašica i sportaša u medijima, smanjivanje rodnih stereotipa i seksizama prilikom praćenja sportašica u medijima, kvalitetnije komuniciranje s medijima te isticanje sportskih ostvarenja i rezultata sportašica. Ciljevi edukativnih radionica su poboljšanje prezentacije sporta i sportašica u objavama na društvenim mrežama (sadržaj objava, fotografije, poruka koja se šalje javnosti), kvalitetnije komuniciranja s predstavnicima medija (izjave u mix-zonama, fotografiranje, snimanje, intervjui, inzistiranje na sportskom sadržaju) te priprema sadržaja koji želimo podijeliti s javnošću i medijima. Radionica je namijenjena sportašicama, sutkinjama, trenericama i sportskoj administraciji.
Donosimo program radionice:
12:00 Pozdravni govori – Snježana Jurinić, predsjednica Športske zajednice Grada Zadra – Siniša Krajač, glavni tajnik Hrvatskog olimpijskog odbora – Morana Paliković Gruden, dopredsjednica Hrvatskog olimpijskog odbora i predsjednica Komisije za ravnopravnost spolova
12:15 Praktične vježbe i radionica:
Televizijske izjave i mix zona – Jura Ozmec – Kako komunicirati s TV kamerom i gledateljima (20 min) – Damir Donadić – Prezentacija: Što kamera točno pamti (10 min) – Jura Ozmec i Marin Šarec – Simulacija press konferencije i izjava u mix-zoni nakon olimpijskih kvalifikacija ili finala pred TV kamerom – svaka sportašica ponaosob (ponašanje i geste pred kamerom, sadržaj izjave) – Morana Paliković Gruden, Jura Ozmec, Marin Šarec, Mia Baćić – Analiza snimljenog materijala 15:00 Pauza 15:45 Izlaganja – Ratko Cvetnić – Prednosti i zamke interneta i društvenih mreža, važnost medijske pismenosti (20 min) – Marin Šarec – Rodni stereotipi i seksizmi u medijskom praćenju ženskog sporta (20 min) – Morana Paliković Gruden – Poželjne i nepoželjne objave sportašica na društvenim mrežama (20 min) – Mia Baćić – Kreiranje sadržaja na društvenim mrežama, primjer Hrvatskog olimpijskog odbora (20 min) – Simulacija objave posta na društvenim mrežama na zadanu temu, primjerice objava s radionice (sadržaj, fotografija, poruka) – Pregled i komentiranje objava
16:30 Završetak i zatvaranje radionice