Žene s pogledom koji ruši stereotipe u novoj kampanji Optike Anda

Snažnu poruku o važnosti rušenja stereotipa povodom Međunarodnog dana žena poslale su tri influencerice Lana Klingor Mihić, Paula Sikirić i Dora Martinović u novoj kampanji “Tvoj pogled ruši sve stereotipe”.

Kako bi kroz prizmu različitih profesija prikazale s kojim se stereotipima suočavaju, ove tri dame su na jedan dan zamijenile svoje svakodnevne uloge i pokazale zašto su žene junakinje modernog doba. Ipak, ovaj put nisu nosile plašteve već su na jedan dan postale Anda djelatnice.

Paula Sikirić, poznata modna influencerica i majka djevojčice, na jedan dan postala je prodavačica Optike Anda te progovorila o pritiscima koje žene često osjećaju na radnom mjestu. Istaknuvši važnost prihvaćanja sebe bez obzira na nametnute standarde ljepote, prikazala je da žene mogu biti uspješne i samopouzdane unatoč vanjskim očekivanjima.

Lana Klingor Mihić, poznata poduzetnica, zaljubljenica u životinje i nekadašnja pjevačica, privremeno je preuzela ulogu doktorice. Lana je kroz ulogu doktorice progovorila o gorućem globalnom problemu s kojim se suočavaju žene na random mjestu – pitanju ravnoteže između poslovnog i privatnog života.

Žene kao loše vozačice je stereotip koji ne zastarijeva. vožnja je ženama više od samog upravljanja vozilom, ona im predstavlja neovisnost i olakšava svakodnevni život, a žene još uvijek nailaze na kritike i obeshrabrivanje kada je upitanju vozačka sposobnost. Naša Dora ne krije da se susrela s tim stereotipom, ali samouvjereno tvrdi da poteškoće u vožnji nemaju apsolutno nikakve veze sa spolom.

Kroz ovu inspirativnu kampanju Optike Anda, tri poznate dame prenijele su poruku da upravo žene imaju potrebnu moć i snagu da jednim pogledom sruše sve stereotipe!

Neka ova kampanja bude podsjetnik da svaka žena ima moć promijeniti svijet svojim djelovanjem i inspirirati druge da slijede njene korake.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...