U Ninu održana radionica za privatne iznajmljivače na temu “Smještaj kao dio brenda i identiteta Nina”
![](https://i0.wp.com/www.antenazadar.hr/wp-content/uploads/2024/03/Smjestaj-kao-dio-brenda-i-identiteta-Nina-arhiva-TZ-Grada-Nina-4-jpg.webp?fit=1840%2C1472&ssl=1)
Turistička zajednica grada Nina organizirala je tematsku radionicu za privatne iznajmljivače koja se 28. veljače održala u Ninu. Radionicu je održala Rujana Bušić, konzultantica za razvoj i promociju destinacija.
Grad Nin s okolicom destinacija je s dominantnom ponudom smještaja privatnih iznajmljivača. Održivo upravljanje destinacijom zahtjeva konstruktivnu i intenzivnu komunikaciju s privatnim iznajmljivačima u cilju razvoja destinacije u skladu s raspoloživim ljudskim i infrastrukturnim kapacitetima, usuglašenim smjerom razvoja brenda destinacije, ponudom sadržaja i kvalitetom usluge.
Radionica je prezentiranim temama i otvorenim pitanjima razvoja destinacije i održivosti, pozicionirala privatne iznajmljivače kao ključne dionike potvrde brenda destinacije, ali i očuvanja identiteta i autentičnosti kao jedinog sigurnog zaloga opstanka na sve zahtjevnijem i konkurentnijem turističkom tržištu. Putovanja i smještaj odavno su prestali biti sadržaj kojima se zadovoljavaju osnovne ljudske potrebe. Svako putovanje, neovisno o turističkom sadržaju, ponudi i proizvodu, očekivanje je doživljaja. Je li moguće doživjeti destinaciju u smještaju koji kvalitetom i ponudom ne prati razvoj destinacije? Privatni iznajmljivači prilika su za daljnji razvoj i potvrdu brenda i identiteta grada Nina i u tom smislu ključni partner razvoja i promocije destinacije.
Prisutni iznajmljivači, u anketi provedenoj na kraju radionice, istaknuli su spremnost za aktivnu međusobnu suradnju i suradnju s ostalim dionicima u destinaciji u jačanju pozicije grada Nina kao prepoznatljive i poželjne destinacije. Kao potrebne aktivnosti za realizaciju cilja pozicioniranja privatnog smještaja kao dijela brenda i identiteta grada Nina, istaknuli su potrebu za promocijom brenda i identiteta grada Nina s uključenom prepoznatljivošću privatnog smještaja, umrežavanje s ostalim dionicima u destinaciji te potrebu za edukacijom. Nin nema dvorca, kraljevskog namještaja, Hrvatska nije kraljevina, ali je Kraljičina plaža brend zastupljen u prestižnom britanskom izdanju, a Nin romantična destinacija.
Turistička zajednica grada Nina nastaviti će aktivnu suradnju s privatnim iznajmljivačima u smjeru koji je u interesu održivog razvoja turizma i podizanja razine kvalitete destinacije u cjelini.