AGENCIJA HOLIDAY CATCH Marin Jerić: U sedam godina poslovanja, ovaj je siječanj najbolji po broju upita i rezervacija. Ima ih čak – dvostruko više!

Kada je Marin Jerić, vlasnik vrlo uspješne turističke agencije Holiday Catch, prije sedam godina krenuo u turistički biznis, imao je viziju, hrabrost i vjeru u uspjeh. Njegov je životni i profesionalni put slikovito potvrdio staru mudru poslovicu da sreća prati hrabre. A kad se tome pridoda znanje, inovativnost i vrijedan trud što odlikuje ovog 37-godišnjeg turističkog menadžera iz Dugog otoka, onda i ne začuđuje nesvakidašnji rekord koji je zabilježen u njegovu poslovanju, a koji nam otkriva u razgovoru:

U sedam godina koliko poslujemo, ovaj mjesec siječanj je najbolji po broju upita i rezervacija! I to dvostruko bolji – otkriva nam Marin čija je agencija još prije tri godine dospjela među 20 najboljih iznajmljivača u zemlji. Osim agencije za iznajmljivanje koja svake godine bilježi ekonomski i reputacijski uspon, Marin je u lipnju 2021. otvorio i Luxury Apartments Mauro na Božavi, objekt koji svojim izgledom, komforom i sadržajima, ali i vrlo privlačnim odnosom pristupačne cijene i vrhunske kvalitete (value for money) oduševljava svoje goste

Danas je teško ili nemoguće naći turistički objekt u Hrvatskoj koji s takvom aklamacijom fascinira svoje korisnike. Njegov Luxury Apartments Mauro na Božavi koji se nalazi na 2,4 km od čuvene plaže Sakarun, u pravilu svi posjetitelji ocjenjuju s najvišom ocjenom – desetkom.

Naravno, priznat će i sam vlasnik Marin, magistar ekonomije koji je svu svoju životnu energiju uložio u svijet turizma: nije to rezultat isključivo ljepote i udobnosti objekta, već i one domaćinske topline koju gostima pružamo od samog dočeka, uvođenja u njihov novi dom za vrijeme odmora do spremnosti da im 24 sata dnevno budemo na raspolaganju za sve njihove želje i potrebe tijekom boravka kod nas koji im želimo učiniti nezaboravnim.

Pokrivamo tržišta od Skandinavije preko zapadne do istočne Europe

Marin Jerić, iako još uvijek mladi poduzetnik, do ovakvog uspjeha, dakako, nije došao preko noći. Još kao student radio je u turističkom sektoru, zapravo od svoje trinaeste godine, dakle od dječačkih dana, kroz obiteljsku tradiciju, od onih najjednostavnijih uslužnih poslova, brusio je svoja znanja, vještine i stjecao bogato iskustvo u ovoj zahtjevnoj gospodarskoj grani.

Nakon svršetka studija, četiri se godine profesionalno razvijao na Braču, u prestižnom resortu Svpetrvs Hoteli gdje je, predvođen vrsnim mentorom, stjecao vještine i znanja za hospitality, sales management (upravljanje prodajom), front office management te u drugim segmentima turističke djelatnosti. Nakon Brača, radio je i u Zadru, u jednom od najsuvremenije opremljenih hostela „4 You“, da bi 2016. krenuo vlastitim putem.

Otvorio je svoju turističku agenciju, skupivši na početku 40-ak smještajnih jedinica koje je „pokrivao“, a već nakon godinu dana proširio se na 100 jedinica, počeo zapošljavati radnu snagu, da bi danas njegov Holiday Catch punio oko 700 smještajnih jedinica na području od

Opatije i Lovrana pa sve do Dubrovnika, a u tijeku su završni dogovori za istarski Rovinj i Poreč, dok okolicu Pule radi već dvije godine.

Emitivno turističko tržište koje agencija „pokriva“, osim Hrvata koji su, kaže Marin izvrsni gosti, proteže se od skandinavskih zemalja, preko čitave zapadne Europe, do Čeha, Slovaka i Poljaka koji u posljednjih par godina sve više bukiraju odmor na našem Jadranu. Na svim tim tržištima Holiday Catch je prisutan na vodećim internetskim portalima kao dinamičan, pouzdan i visoko kvalitetan iznajmljivač.

Agencija Marina Jerića se iz godine u godinu sve više fokusira na kvalitetu smještajne ponude. Punjenje visoko kvalitetnih apartmana, hotela, luksuznih kuća za odmor i vila s bazenima postalo je važna, no ne i jedina odrednica poslovanja ovog uspješnog poduzetnika.

Dolaze u obzir, dakako, i prosječni apartmani, a pogotovo kuće s više apartmana unutar nje.

Na pitanje čemu pripisuje tako prestižan rezultat svoje agencije koja je pod njegovim vodstvom dospjela na sam vrh ove turističke branše, Marin ističe: „Samopouzdanje, radne navike od najmlađih dana, osobni sustav životnih vrijednosti i, naravno, upornost i spremnost na kontinuirano učenje i stjecanje novih znanja“.

Dovodimo goste i izvan glavne sezone

Marinova je agencija aktivno usmjerena i na punjenje predsezone i posezone što je inače izazov cjelokupnog hrvatskog turizma. A taj ćemo cilj brže i uspješnije ostvariti ako se fokusiramo na proširenje ponude turističke destinacije, izgradnju što kvalitetnijih smještajnih jedinica, uređenih sa stilom i ozračjem topline, odnosno dodatno uređenje i poboljšanje kvalitete već postojećih objekata, poglavito kuća s više apartmana koje agencija Holiday Catch također puni s iznimnim uspjehom.

Naravno, u predsezoni i posezoni, treba se prilagoditi i cijenama, jer prazan krevet je najskuplji krevet – reći će Marin. A izuzetno je važan i „tajming“ prodaje pa zato njegova agencija Holiday Catch radi prodaju i tijekom zime, jer u današnjoj dinamici turizma za prodaju u kasno proljeće često zna biti kasno.

Svojim brojnim sadašnjim, a i budućim klijentima koji žele iznajmljivati svoje apartmane na moru ili one s bazenom, kuće ili vile za odmor na otocima i druge smještajne kapacitete agencija Holiday Catch dostupna je na broj telefona 091 783 5905 ili na e-mail adresi: info@holiday-catch.com – i to na hrvatskom, engleskom, talijanskom ili pak njemačkom jeziku.

Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...