POZITIVAC U KK ZADAR Josip Begonja: “Nemamo novca za Fan shop, u nagradnu igru uključili su se i sponzori!”
Zaposlenik KK Zadra Josip Begonja ima puno posla vezano za marketing, uoči dvije utakmice ABA lige u nizu koje će košarkaši Zadra odigrati u dvorani Krešimir Ćosić.
Prva je Partizan na Badnjak 24. prosinca od 17 sati, nakon toga 30. prosinca od 18 sati, Zadar je domaćin i Budućnosti iz Podgorice.
– Trenutno radim na marketinškom dijelu za utakmice protiv Partizana i Budućnosti. Kako bi gledateljima bilo zanimljivije, organizirat ćemo nagradne igre u poluvremenu, ali i između četvrtina u suradnji sa sponzorima i Klubom.
Fantomski sponzor? Nije. Tu su Groupama i PSK koji su se uključili u nagradnu igru, govori Begonja.
Begonja se kratko svrnuo i na klupski web shop.
– Naručena je nova količina dresova jer je zanimanje veliko. Prodaje ide odlično, a najviše idu dresovi veličina M, L i XL, kaže Josip.
Hoće li Zadrani u svom gradu napokon dočekati i Fan shop, 28-godišnji mladić iz Privlake imao je spreman odgovor:
– Nemamo novca za Fan shop, ali potrebna je i podrška, iskren je Begonja.
O suradnji s lokalnim medijima, djelatnik KK Zadra je rekao:
– Trudim se imati što bolju suradnju sa zadarskim medijima. Luka Božić ne daje izjave zadarskim medijima? Pričao sam s Lukom, ali o tome ćemo razgovarati i u Klubu te ćemo probati doći do najboljih rješenja.
Što se tiče press konferencija i tko će od igrača Zadra doći – trener je taj koji ima zadnju riječ, iako se press služba zajednički dogovara i daje sugestije, zaključuje Josip Begonja.