Nešto potpuno novo na hrvatskom tržištu; Podravka lansirala Vegetu u pasti!
Podravka će na tržište uskoro izbaciti potpuno nove proizvode koji će označiti kulinarsku mini-revoluciju u doživljaju najjačih kompanijskih brendova.
Najavila je to direktorica Podravkina korporativnog marketinga Sanja Garaj Miloš u velikim razgovoru za portal Ja trgovac.
“Na tržištu će se uskoro pojaviti i dodaci jelima, Vegeta Natur začini u pastama. U asortimanu će se moći pronaći univerzalna pasta, luk, češnjak i bosiljak pasta. Ovo je potpuno nova kategorija proizvoda na našim prostorima, a primarno je zamjena za svježe sastojke.
Dakle, kad nemamo dovoljno vremena, volje ili želje raditi sve od nule. Izvrstan okus, mala količina soli i praktična primjena sigurno će biti dobitna kombinacija. Naravno, ovo je samo mali dio naših inovacija, bit će ih još”, otkrila je šefica Podravkina marketinga.
Unos soli i šećera
Podravka je usvojila nutritivnu strategiju do 2027. godine. Tako nastavlja proces smanjivanja udjela sadržaja soli i šećera u proizvodima – u 75 posto novih i inoviranih proizvoda smanjit će prosječni sadržaj soli i šećera za 20 posto u odnosu na trenutni prosječni sadržaj.
Uz to, u 75 posto novih i inoviranih proizvoda ugradit će najmanje jedan sastojak koji podržava zdravu i uravnoteženu prehranu, kao što su vlakna, bjelančevine, vitamini i minerali.
Najmanje 40 posto novih proizvoda bazirat će se na sastojcima povezanim s održivom prehranom poput voća, povrća, mahunarki, cjelovitih žitarica, biljnih izvora proteina i slično, naglasila je Sanja Garaj Miloš u razgovoru za portal Ja trgovac.
Otkrila je i kako su istraživanja pokazala da velika većina potrošača u Hrvatskoj ne zna da je dnevni preporučeni unos soli 5 grama, a šećera 25 do 50 grama prema preporukama Svjetske zdravstvene organizacije.