BIZARNO Za dvije stare grobnice Nasadi ukupno traže 15.262 eura. Uvjet – novi vlasnik mora zadržati slike i imena prijašnjih pokojnika

Gradska tvrtka Nasadi objavila je natječaj za prodaju dvije grobnice, a u kojemu za jednu traže 9.290,60 eura ili 70.000 kuna, a za drugu 5.972,53 eura ili 45.000 kuna. I ne bi to bilo ništa čudno, jer lista čekanja za kupnju grobnica ogromna je, da nije riječ o – starim grobnicama.

Riječ je o već drugom natječaju, nakon što je prvi objavljen još u ožujku prošle godine. No, Nasadi ove grobnice nikako ne mogu prodati, a razlog je bizaran – uvjet kupnje je da novi vlasnik na njima mora ostaviti fotografije i imena i prezimena dotadašnjih pokojnika! Imena preminulih članova svoje obitelji može staviti samo na, kako u oglasu ističu – “nove kose natpisne ploče”.

Naime, u oglasu za prodaju grobnica na pravoslavnom groblju stoji da novi vlasnik mora “sačuvati postojeći nadgrobni spomenik s fotografijama i imenima prijašnjih korisnika i vazu”. Na grobnici mora, dakle, ostati čak i vaza, iako u Nasadima priznaju da se za ove grobnice više nitko ne brine i već 30 godina u njima nitko nije ukopan.

Za drugu, pak, grobnicu, u natječaju navode sljedeće: “Betonski zidovi u relativno lošem stanju, nema polica, moguće izgraditi 4 police sa 6 ukopnih mjesta, ukop s prednje strane; dopušta se sanacija oštećenja i oblaganje najdonje baze kamenom repen. Treba sačuvati arhitektonski oblik i izvorni izgled, nema mogućnosti promjene i prekrivanja postojećih natpisa i nema mogućnosti uklanjanja križa i vaze”. Ovdje je riječ o grobnici za koju se, iako priznaju da je “u relativno lošem stanju”, traži nevjerojatnih 9.290,60 eura, odnosno 70.000 kuna.

Na pitanje zašto su odredili ovako visoku cijenu grobnica koje se čak moraju sanirati, direktor Nasada Josip Krnčević odgovara kako je riječ o starim grobovima koji su pod zaštitom konzervatora.

Grobnice smo stavili na licitaciju i jednu u međuvremenu prodali, a ovu drugu nikako ne možemo jer novi vlasnik na grob može postaviti svoje podatke, ali spomenik s podacima ranijih pokojnika mora ostaviti. Tisuće nam se ljudi javilo na natječaj, ali kada im kažemo da moraju zadržati fotografiju i ime prijašnjih pokojnika, brzo odustanu – iskreno će na kraju direktor Nasada o ovom, do sada neviđenom modelu prodaje grobnica.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...