Započela glazbena konferencija na Zrću – Od važnosti hrvatskih glazbenih institucija do najvećih izazova organizatora festivala
Jučer je na najpoznatijoj plaži u Hrvatskoj započela treća po redu, Croatia Beach Music konferencija. Od danas pa do petka, 8. rujna, Noa Beach Club na Zrću ugostit će neka od najbitnijih imena domaće i inozemne glazbene industrije.
Izvršni direktori najboljih regionalnih festivala, vlasnici najposjećenijih klubova i autori nekih od najkreativnijih sadržaja zajedno s kolegama iz produkcije, logistike, marketinga i odnosa s javnošću danas i sutra raspravljaju o svim izazovima, novitetima i gorućim pitanjima svoje industrije.
Croatia Beach Music konferencija započela je s panelom pod nazivom “Empowering artists through music institutions” na kojoj su govorili Davor Drezga, Izvršni direktor najveće glazbene nagrade u Hrvatskoj Porin, Marin Gospić, Direktor United POP-a, Milan Majerović-Stilinović, Voditelj komunikacija HDS ZAMP-a i Dražen Baljak, Predsjednik Hrvatske glazbene unije. Što sve hrvatske glazbene institucije mogu učiniti za glazbene početnike, ali i umjetnike s već izgrađenom karijerom, kako im olakšati prepreke s kojima se susreću prilikom samih početaka, kolika je važnost glazbenih institucija i nagrada u Hrvatskoj i za izvođače i za autore – samo su neke od tema o kojima se govorilo na prvom panelu.
„CMBC okuplja poslovne partnere, strane i domaće stručnjake i znalce koji od jednostavne premise ‘more – sunce – plaža – glazba’ zajedno rade složene i uspješne projekte. Od toga koristi imaju svi uključeni pojedinci, kako glazbeni kreativci i poduzetnici, tako i šira zajednica, grad, regija, kulturne industrije i turizam u cjelini. Zato je važno da imamo dobro koncipiranu i sjajno organiziranu konferenciju. Posebno na samom Zrću, koje je i ove godine pokazalo da je naša-a-svjetska party atrakcija i destinacija“, rekao je Milan Majerović-Stilinović. S njim se slaže i Davor Drezga: „Ova konferencija je važna za sudjelovanje svakom glazbenom profesionalcu. Mišljenja koja se ovdje razmijene, iskustva koja se podijele od neprocjenjive su važnosti za svakoga tko je na bilo koji način uključen u glazbenu industriju. Posebno je bitno međusobno se podržavati – izvođači, autori, glazbene institucije, organizatori, klupska scena.. Hrvatska je malo tržište u odnosu na svijet, ali je destinacija koju posjećuje upravo – svijet. I zato su ovakve stvari bitne“.
Drugi panel bio je pod nazivom „New Emerging Destinations: Exploring the Next Music Scene“, a na njemu su sudjelovali Phillip Pulitano, osnivač BPM festivala, Ajdin Begović Baggi, Senior director of business development Insomniac Eventsa, Simon Oates, General manager VW Music-a i Drago Vukelić, programski direktor konferencije i CEO BSH Events-a. Sudionici ovog panela pretresli su sve segmente pronalazaka savršenih destinacija za festivale, probleme na koje nailaze, kao i detalje dobrih i loših iskustava koje su proživjeli kroz godine svog profesionalnog rada.
“Prvi put sam na Croatia Beach Music konferenciji i sviđa mi se, teme panela su odlične, dosta se razgovaralo o bitnim stvarima i može se puno naučiti od kolega panelista. Već prvi dan sam upoznao dosta zanimljivih ljudi s kojima bih volio još popričati o poslu, razmijeniti iskustva a možda i surađivati s njima”, rekao je Ajdin Begović Baggi.
Preostali današnji paneli bavili su se tehnološkom revolucijom sustava bezgotovinskog plaćanja i kontrole pristupa, zatim uspješnim menadžmentom, strategijama koje stoje iza vrhunskih artista, izazovima produkcije, ali i najsuvremenijom tehnologijom kada su u pitanju vizualni i audio elementi koji omogućuju posjetiteljima festivala nezaboravno iskustvo.
“Ove godine je program zaista obogaćen s vrhunskim panelistima i to je privuklo tri puta više posjetitelja u odnosu na prošlu godinu. Imamo preko pedeset govornika koji će u deset panela obuhvatiti sve najbitnije teme glazbene industrije. Osim standardnih tema vezanih uz festival, organizaciju evenata, menadžment i booking, ove godine se poseban naglasak stavlja ne temu sigurnosti u industriji – sigurnost posjetitelja, objekata, okoliša… Dodali smo još jedan zanimljiv panel o marketingu i odnosima s javnošću što je potaklo i stručnjake iz ovog dijela da nam se pridruže ove godine”, rekla je Josipa Žižić-Šaban, Marketing Manager Noa grupe.
Više o cijelom projektu koji je pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i sporta RH, najavljenim temama za sutra kao i govornicima moguće je pogledati na https://cbmconference.com/.