Ostajemo bez Hrvatskog otočnog proizvoda? Grad ukinuo financiranje, Barić: “Analize koštaju 1000 eura, to si pojedinac ne može priuštiti”
![](https://i0.wp.com/www.antenazadar.hr/wp-content/uploads/2023/08/OPG-Matulic-FOTO-Matija-Lipar-.png?fit=1600%2C900&ssl=1)
Mirisi i okusi Jadrana tradicijskim umijećem pretvoreni u autohtone proizvode, ono je što će osvojiti svakog gosta.
Samo odredište je nerijetko isključivi razlog putovanja, a kako se povećava konkurencija turističkih destinacija, proizvodi koji odišu kulturom naroda oni su koji će na najbolji mogući način pridonijeti brendiranju kraja.
Kontradiktorno priči o nužnosti stvaranja turističkog identiteta, u proračunu Grada Zadra više nema sredstava za Hrvatski otočni proizvode.
Kazuje nam to Denis Barić, predsjednik Otočnog sabora.
– Grad Zadar je do sada u stopostotnom iznosu sufinancirao dobivanje oznake HOP-a. Sada toga više nema u proračunu. Sredstva su prebačena u obrtništvo, ali to nema veze s ovim, jer HOP je mogla imati i neka fizička osoba, priča Barić.
Hrvatski otočni proizvod u prvom je redu izvorni i kvalitetan turistički proizvod. Pruža osjećaj doživljaja čarolije destinacije i kulturnog nasljeđa i tradicije…
Ostati bez samo jednog od njih, gubitak je za cjelokupnu turističku ponudu zemlje.
– Dogodit će se to da će sada ljudi manje ići na takvo brendiranje. Traže se dodatne analize za neke proizvode, povećani su troškovi, pa će ljudi najvjerojatnije ostajati. Samo za kozmetiku analiza za HOP je sada tisuću i nešto eura. Ovo je definitivno žalosno, jer do sada je gradska vlast sve financirala, pa smo mogli razvijati svoju proizvodnju, dodaje Barić.