Turistički optimizam u sjeni visokih cijena. Iz TZ Zadra: “Fama nastaje iz straha jer je turizam glavna gospodarska grana”

Divljanje cijena tjednima je jedna od glavnih tema u Hrvatskoj.

Medijski stupci puni su analiza stranih medija koji ocjenjuju kako je ljetovanje u našoj zemlji postalo preskupo.

Visoka inflacija, ali i uvođenje eura početkom godine ostavili su danak.

Cijena hrane na moru postaje sve veći financijski izazov za mnoge turiste. Turističku zajednicu Grada Zadra pitali smo postoji li bojazan da će se novonastale okolnosti odraziti na uspješnost sezone.

Svake godine početkom sezone stvara se nekakva fama koja je zapravo povezana sa strahovima. To nije neočekivano, budući da je hrvatski turizam, nažalost ili na sreću, dominantna gospodarska grana. Utoliko je ta podozrivost razumljiva, kaže nam Ante Galić.

Turistički optimizam u sjeni je visokih cijena. Ipak, najnovije brojke demantiraju prognostičare crnih scenarija.

– Smatramo da cjenovna politika nije presudna u razvoju sezone. Više su neki drugi elementi ove godine bili dominantniji i važniji. to je period praznika Duhova u južnoj njemačkoj, a koje je nama najvažnije tržište, kao i loše vremenske prilike koje su trajale sve do prije 20 dana… No, bez obzira na sve mi u lipnju bilježimo 19 posto više noćenja nego prošle godine u isto vrijeme. U prvih nekoliko danas srpnja smo na plus 15 posto. Imamo više gostiju nego 2019. godine. Ono što je znakovito jest da je puno više upisanih i registriranih iznajmljivača negoli prije tri ili četiri godine, navodi Galić koji smatra da je ekspanzija ležajeva još jedan razlog zašto se apartmani ne pune prema očekivanjima.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...