Otvorena suvenirnica, ugostiteljski objekti kroz koji dan; Letinić: “Proizvodi su većinom hrvatskog porijekla”
Stigao je dugoočekivani uslužni sadržaj na Muraj.
Prodavaonica suvenirima, doznajemo od Tomislava Letinića, direktora Tržnice Zadar otvorila je vrata kupcima, dok ugostiteljski objekti još čekaju ‘zeleno svjestlo’ resornog ministarstva.
Autohtoni podsjetnik na boravak u Zadru danas je gotovo nemoguće naći, sve suvenirnice preplavljene su jeftinim sitnicama ‘made in China’.
Kiosk na Muraju, zadovoljno će Letinić, nudi izvorne proizvode.
– Dva ugostiteljska objekta trebaju otvoriti svaki dan, samo čekaju još jedan atest iz ministarstva. Nadam se da će to biti do kraja tjedna, ali pošto je gužva i u resoru, postoji mogućnost da se i to još malo oduži, iako nadam se da neće. Svaki dan znači puno u sezoni, no što je, tu je. Trgovački kiosk je otvorio, prodaju neke autohtone suvenire, fotografije starih slikara, malo drugačiji asortiman… Većina proizvoda je hrvatskog porijekla. Ugostitelje čekamo, još uvijek ne znamo u kolikoj mjeri će imati hranu, u kolikoj piće, ali nadamo se da će kroz koji dan otvoriti pa ćemo i to saznati, kazuje nam.
Godinama govorimo o nužnosti promjena u ponudi usluga i sadržaja, ali malo toga se mijenja.
Građanima je dosta da javni prostori izgledaju poput sajma bižuterije, bombona i šećerne vune. Ako ćemo povijesni prostor nazivati novim ‘dnevnim boravkom’ lokalnih ljudi i posjetitelja našeg grada, ono mora biti oslobođeno kiča. Po riječima direktora sadržaj će biti zanimljiv, ali koliko privlačan, pokazat će vrijeme…
– Ovaj dio grada nije bio popularan sve do uređenja šetnice, ne znamo još uvijek ni mi hoće li ona sada postati atraktivna kao neki drugi dijelovi grada poput rive i Kalelarge. No, pošto su na bedemu samo ova tri sadržaja, ja se ipak nadam da će ova lokacija zaživjeti, i s turistima i s domaćima. Pre rano je za povratne informacije, ali kroz 15-ak dana imat ćemo malo jasniju sliku o popularnosti same lokacije i samoj posjećenosti, zaključuje Letinić.