FOTO Timberland Zadar na novoj adresi s novim, zelenijim konceptom uređenja
Na prvom katu shopping meke, Supernova centra Zadar, otvorio se novi Timberland dizajniran s ciljem povezivanja branda i zajednice kako bi stvorio čarobno iskustvo kod kupca. Zelenilo u trgovini je napravljeno u kombinaciji živih lišajeva, biljaka i lišća, proizvodima koji su organski i 100% prirodni i biorazgradivi. Radi se o jedinstvenom i ekološkom postupku koji se sastoji u zamjeni soka iz biljaka konzervansom odnosno 100% biorazgradivoj tvari koja je slična šećeru. Otvorenju su nazočili brojni ljubitelji benda, novinari ali i poznate osobe poput pjevačice Marine Tomašević, tv voditelja Ivice Štorića…
Ove godine Timberland slavi 50. obljetnicu Original Yellow Boot. Biti ikona znači izdržati test vremena, trendova i generacija. Nasljeđe koje traje 50 godina ne zahtijeva samo dugotrajnost, kvalitetu ili učinak, već i kombinaciju svih ovih aspekata – dokazanih tijekom vremena. Preko obuće, odjeće i modnih dodataka, muškarci, žene i djeca širom svijeta okreću se Timberlandu za raznovrsne kolekcije od pete do glave za svoj način života na otvorenom.
Vizija Timberlanda je biti najveći i najodrživiji outdoor lifestyle brand na Zemlji. U potrazi za ovim hrabrim ciljem Timberland nastoji biti Earthkeepers u svemu što radi. Radi na tome da proizvode izrađuje odgovorno, zaštiti i obnovi prirodu, te da služi zajednicama širom svijeta gdje živimo, radimo i istražujemo. Gotovo svi Timberland proizvodi izrađeni su s najmanje jednim ekološki osviještenim materijalom: proizvodi koji dobivaju ovu oznaku drže se prema našim najvišim ekološkim standardima. Timberland iz sezone u sezonu razvija nove tehnologije i nastavlja svoju misiju očuvanja prirode gdje kod prerade kože koriste postupke koji smanjuju korištenje vode i energije te time imaju manje štetan utjecaj na okoliš.
– Timberland (kojem je misija do kraja sljedeće godine zasadi 50 milijuna stabala kako) i u ovoj sezoni nastavlja svoju misiju očuvanja prirode gdje kod prerade kože koriste postupke koji smanjuju korištenje vode i energije te time imaju manje štetan utjecaj na okoliš. Najvažnija tehnologija koju Timberland razvija od S21 sezone je GreenStride ™ tehnologija. Udobni potplati GreenStride ™ pružaju jedno od najekološkijih i najudobnijih iskustava koje je Timberland ikad izmislilo. Kako smanjujemo svoj otisak i povećavamo uporabu obnovljivih materijala, zamijenili smo 75% nafte sastojcima uzgajanim u prirodi, poput šećerne trske i gume iz drveća. Šećerna trska postaje važan izvor obnovljive energije i materijala na biološkoj osnovi. Šećernu trsku Timberland koristi kao obnovljivi izvor za proizvodnju odgovornijih proizvoda. Guma koju koristimo za izradu potplata prirodni je proizvod koji se dobiva iz drveća. Dodatak prirodne gume pomaže ukupnoj udobnosti, rekla je Martina Hranilović brand menadžerica u Timberlandu dodajući kako u skladu s očuvanjem prirode Timberland već četiri godine koristi ReBOTL ™ tehnologiju. Proizvodi koji sadrže ReBOTL™ materijal sadrže najmanje 50% reciklirani PET (polietilen tereftalat). Taj reciklirani (ekološki prihvatljiv) materijal Timberland koristi za izradu obuće, odjeće i modnih dodataka. U proizvodnji obuće Timberland u svakom artiklu koristi 6 do 10 plastičnih boca.
– U proizvodnji tekstila Timberland se maksimalno okrenuo u korištenju organskog pamuka. Pri uzgoju organskog pamuka ne koriste se pesticidi ili umjetna gnojiva. Korov se ručno odstranjuje, a negativne se posljedice nametnika tradicionalno sprječavaju uz pomoć „dobrih“ insekata, poput – bubamara. Navedenim tehnikama uzgoja organskog pamuka dobiva se materijal za izradu tekstila bez štetnih toksina koji bi mogli iritirati osjetljivu dječju kožu. Izrada tekstila od organskog pamuka ne uključuje izbjeljivanje, bojanje, omekšavanje i korištenje raznih kemikalija koje oslabljuju sam materijal. Organski pamuk je mekaniji, ugodniji za kožu, ima hipoalergenski učinak, ne uništava okoliš, ostavlja pet puta manje otpadnih voda od GMO uzgoja. Odjeća šivana od organskog pamuka može potrajati i do 5 puta dulje od odjevnih predmeta izrađenih od konvencionalnih materijala, rekla je stilistica i modna savjetnica Alma Premerl Zoko koja je dodala kako je ova, ljetna sezona Timberlanda posebno zanimljiva i vizualno – dominiraju sve nijanse plave, zelena, nježno ružičasta ali i boja breskve koja je apsolutno hit. Kad je o modelima riječ u fokusu su prepoznatljive Chino hlače, veliki izbor lanenih košulja, uniseks majice, ali i modni detalji koji stavljaju točku na ‘I’ svakom total looku!