WhatsAppom do dućana? Suradnja Studenca i Infobipa za bolje iskustvo kupovine

Studenac, lanac s najvećim brojem maloprodajnih mjesta u našoj zemlji, pokrenuo je partnerstvo s globalnom cloud komunikacijskom platformom Infobip kako bi zajednički osmislili i implementirali inovativna rješenja za komunikaciju s kupcima, najavljeno je to ovoga tjedna na ekskluzivnoj prezentaciji nove “digitalne” strategije Studenca, kojoj smo imali prilike prisustvovati.

Strateško partnerstvo ovog maloprodajnog lanca s prvim hrvatskim jednorogom unaprijedit će iskustvo kupaca zahvaljujući korištenju popularnih platformi poput WhatsAppa. Ova će usluga biti jedinstvena na hrvatskom maloprodajnom tržištu, bit će pokrenuta već prije ovogodišnje ljetne turističke sezone, a bit će dostupna na hrvatskom i engleskom jeziku – što potvrđuje da će biti namijenjena kako domaćim kupcima, tako i gostima koji stižu iz inozemstva.

Novi kanal komunikacije

Putem WhatsAppa uskoro ćete tako moći, primjerice, lako doznati lokaciju najbliže vam trgovine i dobiti osnovne informacije, a s vremenom će broj dostupnih usluga i načina korištenja ovog oblika komunikacije biti proširen i dodatnim inovativnim opcijama, doznali smo od vodećih ljudi Studenca.

“Krajnji cilj svih naših digitalnih inicijativa jest podržati Studenac da ostane blizak kupcima i poboljša njihovo iskustvo s našom kompanijom”, istaknula je Nina Mimica, članica Uprave za inovacije u Studencu. “Potrošači traže glatku, brzu i angažiranu interakciju s trgovcima. Ponosni smo što gradimo potpuno novo rješenje koje će odgovoriti upravo na tu potrebu. Prema našim saznanjima, jedini smo u Hrvatskoj koji će nuditi ovakve usluge u domeni maloprodaje”, dodala je.

Studenac će u ovom partnerstvu sudjelovati sa svojim stručnim timom iz nedavno pokrenutog tehnološkog, podatkovnog i AI “huba” Studenac Digital, koji će svojom ekspertizom osmišljavati nove usluge i načine privlačenja kupaca. Infobip će pružati podršku i razvijati tehničku stranu projekta, a zauzvrat će dobiti uvid u potrebe ovakvih maloprodajnih lanaca, što će im pomoći i u razvoju proizvoda i usluga za druga tržišta.

“Iznimno nam je drago jer udružujemo snage s Infobipom kako bismo i na ovaj način nastavili poboljšavati zadovoljstvo kupaca i to na projektu koji je prvi takve vrste u Hrvatskoj”, rekao je predsjednik Uprave Studenca Michał Seńczuk.

Nina Mimica i Michał Seńczuk

Val velikih investicija

Otkako ga je prije pet godina preuzeo Enterprise Investors, jedan od najvećih private equity fondova u srednjoj i istočnoj Europi, Studenac je uložio više od 250 milijuna eura u širenje svoje mreže, organski i kroz akvizicije. Tvrtka danas ima oko 1100 trgovina, a ove godine planira otvoriti trgovine na 120 novih lokacija. Povećat će tempo organskog širenja i akvizicija u nadolazećim godinama, dosežući više od 2000 trgovina 2025. godine, poručuju iz Studenca.

Digitalna transformacija

Studenac digitalnu transformaciju vidi kao još jedan stup rasta, zbog čega je prošle godine osnovao svoj spomenuti centar izvrsnosti Studenac Digital. Taj odjel predvodi inicijative za inovacije, koristeći tehnologije kao što je napredna analitika kako bi odgovorili na potrebe kupaca i učinili cjelokupno poslovanje još agilnijim i učinkovitijim, piše Bug.

“Radimo na 15 projekata koji se zasnivaju na inovacijama, automatizaciji i analizi podataka kako bismo unaprijedili poslovanje Studenca i nastavili ostvarivati našu misiju da budemo ‘I sitni i bitni’ za kupce diljem Hrvatske. Više o jednom od tih projekata, koji se tiče napredne analitike u procjeni budućih prihoda i isplativosti odabira novih lokacija za trgovine, predstavit ćemo i na developerskoj konferenciji .debug sljedećega mjeseca”, najavila je dodatno Nina Mimica.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...