Ovu su najčešće stvari zbog kojih Hrvati padaju na tehničkom pregledu

Cilj tehničkih pregleda jest otkriti nedostatke na vozilu koji mogu utjecati na sigurnost vašeg vozila i putnika u njemu.
A da je na našim cestama mnogo automobila s nedostacima pokazuju i podaci CVH-a koji govore da je 18,59 posto osobnih vozila palo na tehničkom pregledu. Drugim riječima, gotovo svaki peti automobil koji vidite na cesti je – neispravan.
No, koje su najčešće nepravilnosti na automobilima? Nije isto kada na vozilu ne radi svjetlo na registarskoj pločici i kad ima oštećenje na osovini.
Statistika kaže da se najčešći nedostatak odnosi na uređaje za osvjetljavanje i svjetlosnu signalizaciju. Čak 23,85 posto svih padova na tehničkom čine upravo ovi nedostaci.
Ipak, ono što je stvarno zabrinjavajuće jest sljedeći razlog pada, a koji se odnosi na uređaje za kočenje. Od svih utvrđenih nepravilnosti, njih 22,42 posto se odnosi na kočnice, a vjerojatno nije potrebno naglašavati zašto je i koliko to opasno, prenosi Poslovni.
Sljedeća najčešća neispravnost odnosi se na samonosivu karoserija, šasiju i ostale dijelove, a nedostaci na samom motoru se nalaze tek na četvrtom mjestu.
Ni s petom po redu najčešćom neispravnosti nije se za šaliti jer se odnosi na osovine, kotače, pneumatike i ovjes, dok se peti odnosi na nedostatak obvezne opreme.
Ostali najčešći nedostaci su ispod tri posto u ukupnom broju, a odnose se redom na: uređaje za upravljanje, uređaje koji omogućuju normalnu vidljivost, ispitivanje ispušnih plinova motornih vozila (EKO test), kontrolne i signalne uređaje, prijenosne mehanizme, identifikaciju vozila, električne uređaje i instalacije, ostale uređaje i dijelove vozila, spajanje vučnog i priključnog vozila, utjecaj na okoliš i plinsku instalaciju.