Mrčela: “Nekad je rok završetka svih radova bio 15.5., sada čitam i o 15.7.!”, Dukić: “Moramo izdržati!”

Nino Mrčela na Gradskom vijeću govorio je o turističkoj sezoni. U malo drugačijem svjetlu nego vijećnik Bruno Milin koji je na početku sjedenice pitao gradonačenika jesu li sve službe pripravne za dolazak većeg broja ljudi.

Vidimo raskopane prometnice po gradu, ono što smo nekada uzimali kao rok završetaka svih radova 1. ili 15. svibnja, sada mi licitiramo s 15. lipnja, kao da je to nešto najnormalnije. Neki dan sam čitao da će Put Murvice biti završen prije roka, 15. srpnja. Pa gospodo, koji su to rokovi, koji je to tempo gradnje? Što se tiče turističke ponude, najbolje to vidimo u predsezoni. Čim malo popusti vrijeme, čim je kiša, vidi se sva bezidejnost ponude. Imamo festival sendviča – to nije nikakva ponuda! Imamo i podatak koji nas sve može zabrinuti i zapanjiti, to je pad prometa Zračne luke u travnju, za čak 40 posto! Zrakoplovne kompanije više nas ne poznaju kao destinaciju. Gradonačelniče, kako ste se više puta oglušili na ovo pitanje, postavit ću jedno jednostavnije pitanje – kako komentirate prolazak grupe Let 3 u finale Eurosonga i nastup Rite Ore u pauzi?, upitao je Mrčela.

Gradonačenik mu je odgovorio i pritom nije propustio komentirati “Mamu ŠČ!”.

Radova će biti i tijekom turističke sezone, ali iznad turističkih područja. Uz more ljudi žive od turizma, moramo i na to misliti. izvođači bi mogli raditi cijelo ljeto, ali pokušavamo da nam život u gradu bude što prihvatljiviji. Naravno da će biti problema jer se radi, taj dio moramo izdržati. Završetak aglomeracije obuhvaća 95 posto stanovništva. Za taj cilj se moramo malo suzdržati. Što se tiče turističke sezone, nije vam kriv Mario Paleka. svi znamo da imamo nedostatak hotelskih kuća, no radimo izmjene planova u tom smislu. Omogućit ćemo njihov razvoj. Oni su motor turizma. Usprkos tome, bilježimo izrazito velike brojke turista. Sezona ide, turista ima puno, promet se penje. Ako bog da, Hyatt će do iduće godine biti završen, ništa se ne može preko noći. Ima i događanja, manifestacija. Mama ŠČ je jako dobra, simpatična pjesmica i Rita Ora je dio turističkog brendiranja, odgovorio mu je Dukić.

Feed me
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...