Iz Općine Gračac pozivaju vlasnike imovine da prijave štete nastale uslijed poplave

Iz Općine Gračac pozivaju vlasnike imovine na području Gračaca da preliminarno prijave štetu nastalu prirodnom nepogodom – poplava započetom dana 14. 05. 2023. godine.

Prijava štete prijavljuje se u pisanom obliku na adresu elektronske pošte: [email protected] , neposredno u prostorijama Općine Gračac, Park sv. Jurja 1, 23440 Gračac do dana 26. 05. 2023. godine.

U prijavi potrebno je naznačiti i dostaviti:
1.    ime i prezime, adresu, broj telefona
2.    opis štete na imovini, s adresom, katastarskom česticom, registracijom…
3.    vlastitu procjenu štete u eurima (nema utjecaja na kasniju konačnu procjenu štete, a koja će se utvrditi nakon izlaska stručnog povjerenstva, nije potrebno angažirati nikakvu službenu osobu kada prijavljujete ovu štetu)
4.    fotografije

Napominje se da je Općina Gračac u postupku preliminarne procjene štete radi podnošenja prijedloga Zadarskoj županiji za donošenjem Odluke o proglašenju prirodne nepogode.

Ukoliko dođe do donošenja Odluke o proglašenju prirodne nepogode, tada počinju i formalni rokovi za prijavu štete u strogo formalnom postupku, u kojem će se javnim pozivom na službenim internetskim stranicama Općine pozvati oštećene za prijavu štete u propisanom roku na propisanom obrascu (Obrazac PN).

Neprijavljivanje štete po ovom pozivu ne isključuje podnošenje prijave u formalnom postupku po proglašenju prirodne nepogode, međutim od važnosti je za ispunjenje uvjeta za donošenje Odluke o proglašenju prirodne nepogode.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...