Nijemci Hrvatsku proglasili skupom, hvale Albaniju. Kadija: “Cijene usluga svakako bi trebale pratiti kvalitetu”
Njemački list Süddeutsche Zeitung objavio je članak u kojem ističe kako je Hrvatska skupa te da neke druge zemlje Balkana nude puno bolji omjer cijene i kvalitete.
Napominju i kako odmor kod nas nije nužno jeftiniji nego u Italiji.
Ne očekujte akcijske cijene u Hrvatskoj, upozorava njemački list. Jeftinije je u Bugarskoj i Albaniji, a omjer cijene i ponude posebno je dobar u Albaniji, podcrtavaju.
Još se sliježu dojmovi s najveće turističke burze u Berlinu. Crna Gora ozbiljan nam je konkurent jer je izgubila ruske i ukrajinske turiste pa se bori za zapadne goste.
Sjećamo se i vijesti koja je proteklog ljeta napunila medijske stupce.
Nijemac koji je ljetovao u Zadru progovorio je ogorčen cijenama u Hrvatskoj. Požalio se kako su supruga, dvoje djece i on ručak platili gotovo 700 kuna.
Trebamo li se zabrinuti? Jer nakon Slovenaca, Nijemci su na drugom mjestu najvjernijih stranih gostiju u zadarskom kraju.
Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije kazuje kako interes Nijemaca za ljetovanjem u našem kraju nije opao, štoviše, da im ulazak Hrvatske u Schenge i eurozonu ulijeva dodatnu sigurnost. No, slaže se kako ne bismo trebali bezrazložno podizati cijene.
– Sudeći po izvješćima s njemačkog tržišta, naši tradicionalni gosti Nijemci pokazuju veliki interes za provođenjem odmora u Hrvatskoj, pa tako i za odmorom u Zadarskoj županiji. Potvrđuju to i naša iskustva sa svih ovogodišnjih održanih turističkih sajmova pa vjerujemo da će Nijemci, kao naši tradicionalni i vjerni gosti i ove godine doći u velikom broju. Gosti iz Njemačke su itekako svjesni činjenice kako je Hrvatska država članica EU, odnedavno dio i Schengena, a također i eurozone. To im svakako daje jednu dodatnu sigurnost i garantira određenu razinu turističkih usluga. No, svakako bi cijene usluga trebale pratiti vrijednost odnosno kvalitetu tih istih usluga. Drugim riječima, trebamo biti oprezni s bezrazložnim povećanjem cijena što nam ni u kom slučaju ne bi koristilo. U konačnici, prirodno je da i druge, manje razvijene destinacije traže svoje mjesto na turističkom tržištu i pri tom se pozivaju na svoje pogodnosti, a također da će neki određeni manji broj Nijemaca za svoje odredište izabrati takve destinacije, odgovara nam Kadija.