Jadrolinija zainteresirana za cjelogodišnju liniju između Zadra i Ancone: “Preduvjet je prebaciti kamionski promet iz Splita u Gaženicu”
Najveći putnički brodar u Hrvatskoj zainteresiran je za održavanje cjelogodišnje linije na relaciji dugoj stotinu milja.
Vjekoslav Dorić, član Uprave Jadrolinije potvrđuje nam da je povezanost između Zadra i Ancone na mapi njihovog poslovnog interesa.
– Jadrolinija je zainteresirana i puno, samo da bi se ostvarila cjelogodišnja linija mora se ostvariti neki promet u luci Gaženica koja bi u tom slučaju povezala Zadar s Anconom. Jadrolinija će i ove godine napraviti poveznicu, ali u ljetnim mjesecima, kroz takozvanu ljetnu liniju od 29. lipnja do 8. rujna, kaže nam Dorić.
Međutim, da bi se ostvarila cjelogodišnja povezanost između “europske čizme” i Zadra, treba ostvariti neke financijske preduvjete. A oni se pronalaze u prebacivanju teretnog prometa iz splitske u zadarsku luku Gaženica.
– Gaženica je najpotentnija luka za teretni, kamionski promet koji Jadrolinija već dugo vremena vozi i imamo velikog iskustva, što iz Zadra, tako i iz Splita i Dubrovnika prema talijanskoj obali. Sudjelujemo u nekim razgovorima da bi se kamionski prijevoz iz luke Split, koja je u ljetnim mjesecima zakrčena s automobilima i prometom za lokalne otoke, prebacio u Gaženicu. Kada to uspijemo napraviti, Jadrolinija je spremna preuzeti cjelogodišnju liniju između Zadra i Ancone. Ne bi to bio isključivo kamionski prijevoz, već i osobnih automobila između ostalog, doznajemo.
Italija je jedno od naših najvažnijih emitivnih tržišta, a Hrvatska na onom talijanskom uživa imidž bliske destinacije. More, krajolik, umjetnost, hrana…, faktori su koji nas prirodno povezuju. Hrvatski brodar svjestan je važnosti prometne povezanosti s morskim susjedom pa radi i na povećanju flote. Do tada, počevši od ovog ljeta, do Ancone ćemo ploviti s Marcom Polom.
– Jadrolinija trenutno u svojoj floti raspolaže samo s jednim brodom koji ima svjedodžbu za međunarodne linije, Marcom Polom. Da bi održali kontinuitet povezivanja hrvatske i talijanske obale s poznatim destinacijama u Italiji Bari i Ancona sA hrvatskim Zadrom, Splitom i Dubrovnikom, iskombinirali smo da to obavimo s jednim brodom. Naravno, pratimo tržište potencijalnih brodova koji nam mogu odgovarati za te linije i čim se ukaže prilika Jadrolinija će reagirati i uvesti drugi brod. U tom slučaju bi bila i veća frekvencija doticanja hrvatskih i talijanskih luka, zaključno kaže Dorić.