Portal pacijenta nije zaživio, onkološka pacijentica morala je fizički doći po nalaz, župan: “Pitat ćemo bolnicu što se događa”
Vedrana Mišković na Skupštini je govorila o nefunkcioniranju web aplikacije Portal pacijenta.
– Bolnica je u studenom najavila uspješno lansiranje web aplikacije za digitalno preuzimanje nalaza. Obradovala sam se tome, jer znam da bolesnim ljudima nije lako čekati na nalaz satima ili ponovno dolaziti pod uvjetom da uopće pronađu mjesto za parkiranje ispred Poliklinike. Prije nekoliko dana obratila mi se onkološka pacijentica koja je išla na rendgen zbog sumnje na upalu pluća. Na upit da se njoj osobno ili njezinoj liječnica nalaz dostavi mailom, na šalteru joj je rečeno da netko fizički mora doći po njega. Nitko joj nije ni spomenuo da postoji Portal pacijenta. Istraživala sam, upitala sam deset liječnika za Portal pacijenta i samo jedan od njih nešto je načuo o tome. Javila mi se sumnja postoji li uopće taj portal? Na stranici bolnice dobro sam se namučila da pronađem podatke, kazala je Mišković.
Župan joj je obećao dostaviti odgovor ravnatelja Čuline na spomenutu temu.
– Poslat ćemo upit Općoj bolnici, obećao joj je župan.