Lidl uvodi velike promjene u poslovanju, u potpunosti izbacuju jednu vrsu popularnih namirnica

Lidl ima novu strategiju kojom mijenja vlastiti asortiman proizvoda. U budućnosti će se smanjiti udio proizvoda životinjskog podrijetla, pišu njemački mediji. Koje promjene sada mogu očekivati potrošači?

Na policama supermarketa i diskonta u Njemačkoj sve je više vegetarijanskih i veganskih proizvoda. Ponuda namirnica bez mesa ili drugih životinjskih proizvoda sada je velika. Nude se različite alternative za mliječne proizvode, kao i za meso, piše Fenix-magazin.

Lidl sada želi promijeniti ponudu – te najavljuje smanjenje udjela proizvoda sa životinjskim bjelančevinama u svojoj ponudi.

Kako kažu iz Lidla ovo je korak “bez alternative”. Lidl na ovaj način želi učiniti nešto dobro za planetu, javljaju njemački mediji.

Planiraju u svojim trgovinama smanjiti asortiman proizvoda životinjskog podrijetla, te dati primjer mlađim generacijama.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...