Zaleđeni brisači na automobilu: Što vozači ni u kom slučaju ne smiju raditi?
Mnogi vozači ne obraćaju puno pozornost na zimske uvjete, a samim time niti na ono što smiju i što bi trebali učiniti prije nego sjednu za volan.
Na primjer, ako večer prije zaboravite staviti zaštitnu foliju preko stakla, cijelo će staklo biti zaleđeno. Problem nastaje jer se brisači smrznu i “lijepe” za vjetrobransko staklo automobila.
Postoje stvari koje vozači u takvim slučajevima nikako ne bi smjeli raditi. Prije svega, ne biste smjeli voziti sa zaleđenim staklima jer možete biti i novčano kažnjeni. Prema informacijama ADAC-a, ni struganje leda dok motor radi nije od velike pomoći, piše Fenix magazin, a prenosi N1.
Mogu se dogoditi i druge pogreške. Kombinacija tekućine za brisanje vjetrobranskog stakla i uključivanje brisača može pružiti lijek na prvi pogled. Međutim, brisači vjetrobrana mogu se slomiti zbog naglog pokreta. Osim toga, tekućina za brisače je već zamrznuta. Ako se brisači miču, pitanje je radi li guma uopće nešto protiv leda.
Ali što sada učiniti da ne izgubite 20 minuta ujutro? Postoje dva trika koja će vam pomoći.
Kao prvo, važno je predvečerje. Vozači naravno mogu pokriti vjetrobransko staklo i brisače. Ali ako pogledate ulice, vrlo malo ljudi to radi.
S druge strane, srećom, postoje načini kako riješiti zaleđena stakla na automobilu. Ocat je pravi čudesni lijek za zaleđene vjetrobrane.
Vozači mogu koristiti mješavinu vode i octa (omjer 3 prema 1) kao klasični sprej za odmrzavanje ujutro ili je poprskati po vjetrobranskom staklu večer prije. Nastaje malo leda ili ga uopće nema. Naravno, vozači mogu koristiti i klasične odleđivače.
Važno je da je cijelo vjetrobransko staklo slobodno i da se brisači mogu koristiti na taj način. Usput, ADAC savjetuje da ne koristite toplu ili vruću vodu za odleđivanje vjetrobrana i brisača – u najgorem slučaju to će uništiti stakla. I tada vam više ne trebaju brisači.