KONCERTNI URED Sudar titana – uglazbljena renesansna poezija
Bariton Matija Meić gradi uspješnu karijeru u Njemačkoj, a u Zadru će predstaviti program Sudar titana, sastavljen od pjesama skladanih na tekstove renesansnih pjesnika. Uz pratnju pijanista Bože Letunića, u četvrtak, 2. veljače u Koncertnoj dvorani braće Bersa u 19:30 sati izvest će djela Brittena, Liszta, Wolfa i Finzija skladanih na stihove Michelangela, Petrarce i Shakespearea. Na programu je i Krležina Bogečka koju je uglazbio Boris Papandopulo.
Ulaznice se prodaju na internetskoj adresi kuzd.mojekarte.hr, kao i na info pultu Providurove palače, tri dana uoči koncerta od 11:00-13:00 i 17:30-19:30 sati.
Matija Meić je član ansambla minhenskoga Staatstheater am Gärtnerplatz, u kojem je od 2015. do danas otpjevao niz baritonskih uloga, od kojih se ističu: naslovna uloga Verdijeva Rigoletta, Puccinijevi Scarpia (Tosca) i Marcello (La Boheme), naslovne uloge u operama Dantonova smrt G. von Einema, Seviljski brijač G. Rossinija, Don Giovanni W. A. Mozarta te Evgenij Onjegin P. I. Čajkovskog i brojne druge.
Na festivalu Rossini u Bad Wildbadu u Njemačkoj pjevao je Carla u modernoj premijeri opere Sicilijanska večernja P. J. von Lindpaintnera (CD izdanje Naxos), za što mu je dodijeljena prestižna nagrada International Belcanto Prize. Među brojnim drugim ulogama, od prvoga nastupa 2010. u zagrebačkom HNK-u do danas, ističu se: Belcore u Ljubavnom napitku (G. Donizetti), Onjegin u Evgeniju Onjeginu (P. I. Čajkovski) te Figaro u Figarovu piru (W. A. Mozart), za što mu je dodijeljena Nagrada hrvatskog glumišta. U splitskom HNK-u ostvario je uloge Escamilla u Bizetovoj Carmen, Figara u Rossinijevu Seviljskom brijaču te Renata u Verdijevu Krabuljnom plesu.
Matija Meić jednako je uspješan i na koncertnim pozornicama, a među najvećim ostvarenjima ističe suradnju s Liverpoolskom kraljevskom filharmonijom, Helsinškom filharmonijom, lisabonskim Gulbenkian Orkestrom, Kvintetom Bečke filharmonije te s ansamblom WISE iz Beča. Posebno njeguje recitalsko izvođenje solopopijevki s kojima je nastupao diljem Hrvatske, ali i u Austriji, Njemačkoj i Finskoj.
Božo Letunić je rođen u Dubrovniku gdje je završio osnovno i srednjoškolsko obrazovanje. Godine 1994. upisuje studij klavira na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Zvjezdane Bašić. Usavršavao se na seminarima priznatih pedagoga kao što su Alberto Portugheis i Walter Groppenberger. Diplomirao je klavir u klasi prof. Ljubomira Gašparovića 1999. godine. Već za vrijeme studija pokazuje poseban interes za komorno muziciranje, te se bavi suradnjom sa pjevačima, gudačima i puhačima.
Od 2012. godine je zaposlen u zvanju umjetničkog suradnika na Odsjeku za pjevanje Muzičke akademije u Zagrebu gdje surađuje sa renomiranim umjetnicima i pedagozima kao što su Dunja Vejzović, Giorgio Surian i Vlatka Oršanić. Redovito se usavršava na seminarima iz područja Lieda i opere (Cornelis Witthoefft, Silvano Zabeo, Thomas Hampson, Marc Tardue i drugi), a 2020. godine napreduje u zvanje višeg umjetničkog suradnika.
Stalno surađuje kao pijanist sa mladim hrvatskim baritonom Matijom Meićem s kojim je u nekoliko navrata snimao cikluse pjesama Borisa Papandopula (Kolo Mažurane, Tri ljubavne pjesme) za fonoteku Hrvatskog radija te Tri Petrarcina sonata Franza Liszta. U veljači 2020. godine su održali zajednički recital u Gärtnerplatz Theateru u Münchenu pod nazivom “5 von 5 in 5” izvodeći cikluse pjesama Finzija, Ravela, Pylkänena, Papandopula i Čajkovskog.