Zadrani podržali ideju o izgradnji rotora kod Male Pošte, treba li Grad odustati od nje? Dujela: “Rješenje iziskuje brojne predradnje, pa i uključivanje konzervatora”

Istraživanja su pokazala da je kružni tok učinkovitiji za više od 20 posto od klasičnog raskrižja.
Zadar je uložio u izgradnju više rotora na lokacijama na kojima su se stvarale najveće gužve. Najnoviji je onaj na raskrižju ulica Andrije Hebranga i bana Josipa Jelačića kod Kauflanda.
Ipak, na zadnje održanom Gradskom vijeću, HDZ-ov Ante Kolega podsjetio je kako se za jedno od najprometnijih gradskih prometnih čvorišta do danas nije pronašlo adekvatno rješenje.
Riječ je o križanju kod Male Pošte na kojem se spajaju ulice Josipa Jurja Strossmayera i bana Josipa Jelačića.
Oni vozači koji prometuju iz Jelačićeve, smjera Voštarnice, uslijed velikih gužvi, posebice u ljetno doba, teško se uključuju u promet.
Ovaj prijedlog naišao je na odobravanje javnosti.
Prenosimo samo neke od komentara koje ste ostavili ispod članka Antene Zadar na spomenutu temu s Gradskog vijeća.
“Kao da je mene pitao. Najgore izvedeno raskrižje u Zadru. Da je Zadar veći grad, proći raskrižje bilo bi nemoguća misija”, Ana Anamarija.
“Pun pogodak”, Sandra.
“Ako je negdje trebao to je onda na tom križanju”, Doroteja.
“Bogu hvala da se neko sitija”, Dragan.
“I tu doli na zavoju proširiti cestu, svaki dan gledaš kako će bus pokupiti nekog”, Boško.
“Napokon jedna pametna!!!!”, Elio.
“Bilo bi vrime, najgora prometnica u Zadru za aute i pješake…, Barbara.
“E to bi bilo pametno”, Marija.
Žitelji, vozači rekli su svoje. Treba li Grad stoga odustati od ove ideje?
Upitali smo to pročelnika Robertina Dujelu.
Podsjeća da je najveća prepreka njezinoj realizaciji činjenica da veći broj linija javnog gradskog prijevoza prometuje ovom dionicom.
– Raspravljali smo o kružnom toku. Htjeli smo ga implementirati u prostor dok su se izvodili radovi u neposrednoj blizini, Tuđmanovoj ulici. No, zaključak struke je da bez zahvata u geometriju križanja, što iziskuje projektiranje i građevinsku dozvolu, nije moguće regulirati promet rotorom. Tim koridorom prometuju autobusne linije te bi bio problem u osiguranju potrebnog luka skretanja za iste. Grad Zadar ne odustaje, ali rješenje iziskuje brojne predradnje, pa i uključivanje konzervatora u procedure iz blizine zone nadležnosti istih, odgovara nam Dujela.