U Benje održana prva Glazbeno plesna večer na poticaj učiteljice Gordane Šarić
U Osnovnoj školi Šimuna Kožičića Benje 8. prosinca održana je prva Glazbeno plesna večer na poticaj učiteljice Gordane Šarić koja je osmislila ovaj projekt, a zahvaljujući izvrsnoj suradnji sa prof. glazbene kulture Marijom Vičević, te uz odaziv učiteljica Višnje Juras, Josipe Gospić, Jasminke Perinić, Marine Ivković, Anele Gugo, Ines Jakovčević, Sandre Tomić, Martine Čulina, Ane Dokoza Ivanov ova je Glazbeno plesna večer uspješno realizirana, navode iz škole.
Na glazbeno plesnoj večeri prisustvovali su roditelji, bake i djedovi, učenici i njihova braća i sestre.
– Kroz 17 raznovrsnih izvedbi učenici od 1.- 8. razreda predstavili su svoje glazbeno plesne vještine. Ovom su se prigodom kroz ples i pjesmu ujedinile mlađe i starije generacije uz zajedničku izvedbu skladbe Božić dolazi. Ples povezuje unutrašnji ritam s ritmom okoline, ritmom prirode i ritmom univerzuma. Plesom naše tijelo progovara, emocije, potrebe. – izvijestila je prof. Šarić.
Glazbeno plesna večer osmišljena je s ciljem poticanja i njegovanja:
· razvoja kod djece estetske kulture pokreta u svim njenim dijelovima
· lijepog držanja tijela
· orijentacije u prostoru
· izražajnosti- emocionalnosti u pokretu
· glazbene izražajnosti: takt, ritam, tempo, dinamiku, melodiju
· osjećaja odnosa tona i pokreta
· slobodne kreativnosti pokreta i glazbe.
Potreba za kretanjem, ritmom, pokretom, igrom, imanentna je svakom živom biću i utječe na način izražavanja drugih funkcija višeg reda. Intuitivna svijest o tijelu i ljepoti skladnih pokreta i životnost prirodne sreće u kretanju i akciji nikada nije dovoljno razvijena. Poticanjem stvaralaštva (istraživanjem i improvizacijom kao metodama rada), korištenjem već stečenih znanja uvijek iznova na nov način, vodeći dijete prema stvaralačkom činu, suvremeni plesni odgoj obogaćuje njegov senzibilitete.
Plesno-ritmički odgoj obuhvaća opći humanistički pristup, razvoj i praćenje emotivnog razvoja djece, njegovanje kreativnih sposobnosti, njegovanje i razvoj pokreta kao odraz vitalnosti i svojstvene dinamike djece, estetski smisao…