Zadarski kraj predstavio svoju ponudu u Londonu; Kadija: “Činjenica da se globalna putnička industrija oporavlja svakako ulijeva optimizam”
U Londonu od 7. do 9. studenog održao World Travel Market (WTM), jedan od vodećih svjetskih putničkih i turističkih sajmova, a na kojem je svoju ponudu predstavila i Zadarska županija.
Pored Turističke zajednice Zadarske županije kao nositelja i organizatora nastupa, u sklopu štanda svoju su ponudu predstavili i suizlagači, destinacijski partneri među kojima Ilirija, Turisthotel, Hotel Pinija, TZ Grada Zadra, TZ Grada Nina i Zračna Luka Zadar.
U Londonu se predstavilo više od 180 zemalja i preko 5 tisuća izlagača. Sajam svake godine posjeti više od 50 tisuća profesionalaca u turizmu, a ovogodišnje se izdanje sajma održalo pod motom „Reconnect“ (ponovo povezivanje).
Na štandu Turističke zajednice Zadarske županije veličine 18 m2, uređenom s najljepšim motivima iz Zadarske županije, održani su brojni sastanci, susreti i okupljanja, obavljeni razgovori, dogovorene suradnje i iznesene nove ideje.
Povodom nastupa na WTM-u direktorica Mihaela Kadija je izjavila:
„Zadarska županija kao turistička destinacija zasigurno zaslužuje ovakav snažniji nastup, a kako bi zajednički s našim destinacijskim partnerima još učinkovitije promovirali turizam Zadarske županije“.
Istaknula je da „sudeći po reakcijama kako domaćih tako i stranih partnera, nastup na ovogodišnjem WTM sajmu je bio više nego uspješan, a činjenica da se globalna putnička industrija oporavlja svakako ulijeva optimizam i ohrabruje naša očekivanja od predstojeće turističke godine“.