Kraljičina plaža predstavljena uz vile s karipskog otočja, hotel s Ibize, resort sa Sardinije; Kadija: “Posvećena joj je cijela jedna stranica”
Hrvatski grad Nin iz Zadarske županije se nalazi u društvu odabranih svjetskih brendova i predstavljen je u spomen albumu Strive for Perfection: The Platinum Jubilee Edition unutar članka pod nazivom Jewel in the crown.
Tekst o Ninu u formi intervjua napisala je britanska televizijska novinarka Laura Jones.
U članku su predstavljena globalno značajna obilježja Nina.
Kraljičina plaža je brend koji je urednički tim odabrao za ulazak u ovo prestižno izdanje.
Tu su predstavljene poznate svjetske turističke destinacije poput Dvorca Bleneheim iz Engleske, nacionalne organizacije Malte, Turistička organizacija Seville, vila s karipskog otočja na Barbadosu, dvorci iz Češke, Francuske i Škotske, hoteli iz Santorinija, Majorke, Ibize, Grčke, Portugala, Kostarike, Norveške i luksuzni resort sa Sardinije i Maldiva, boutique hotel iz Meksika i dr. Svi ovi brendovi nalaze se unutar poglavlja podnaslova Great escapes.
RREC, jedan od najstarijih i najprestižnijih svjetskih autoklubova, Međunarodni klub Rolls-Roycea (okuplja vlasnike Rolls-Roycea i Bentleya) i Kraljevski izdavač St James’s House (SJH Groupe) izdali su jedinstvenu umjetničku knjigu Strive for Perfection: The Platinum Jubilee Edition kojim je ovaj klub posvetio Her Majesty the Queen’s Platinum Jubilee u 2022. odnosno 70. godišnjicu dolaska kraljice Elizabete na tron Ujedinjenog Kraljevstva, a kojeg je napunila u travnju.
Ova elegantno dizajnirana publikacija predstavlja jedan od važnih kolekcionarskih predmeta koji obilježavaju jedinstvenu kraljevsku prigodu.
Izdavačka kuća St James House London ponudila je Turističkoj zajednici grada Nina suradnju kroz editorial u knjizi Strive for Perfection – Platinum Jubilee Edition – luksuzno izdanje koja slavi bogato nasljeđe Rolls-Royce-a i Bentleya i prikazuje povijesni odnos između kraljice, kraljevske obitelji i uključenih brendova.
Projekt je pokrenut ove godine s ciljem proslave platinastog jubileja Njezina Veličanstva Kraljice Elizabete, a predstavlja veze između kraljevskih proslava i automobila Rolls-Royce i Bentley-a, kao i druge povezane priče o kraljevskoj obitelji i modelima luksuznih marki prošlosti, sadašnjosti i budućnosti.
Stive Perfection: Platinum Jubilee Edition je napisana od strane cijenjenih autora i stručnjaka, uključuje izbor luksuznih marki iz cijelog svijeta, a tome se priključio Nin i Kraljičina plaža čime se nekadašnji hrvatski kraljevski grad izdigao iznad prosjeka.
Knjiga će biti distribuirana među 11.000 RREC-ovih članova i podružnica kao osobni dar, a primjerci su dostupni u svim Rolls-Royce i Bentley salonima diljem svijeta.
Mihaela Kadija, direktorica Turističke zajednice Zadarske županije je rekla:
– Iznimno veseli činjenica kako je cijela jedna stranica u ovom prestižnom izdanju posvećena čuvenoj Kraljičinoj plaži u Ninu, gradu koji je jedna od važnijih turističkih destinacija u Zadarskoj županiji. Ovo je zaista sjajna prigoda za promociju kako grada Nina tako i Zadarske županije i Hrvatske na potentnom britanskom tržištu, ali također i na globalnom tržištu. Kao regionalna turistička organizacija snažno podržavamo uključenost grada Nina, destinacije koja je dio Zadarske županije, u ovaj zanimljiv projekt.
Marija Dejanović, direktorica Turističke zajednice grada Nina kaže:
– Moram priznati da je bilo veliko iznenađenje i zadovoljstvo što smo zamijećeni u ovako važnoj kampanji i postali partneri projekta koji nas je pozicionirao uz bok cijenjenim svjetskih turističkih brendova. To je unijelo veliki entuzijazam u naš turistički ured. Stoga svih srdačno pozdravljamo iz kraljevskog grada Nina, najstarijeg hrvatskog grada, kolijevke hrvatske države te ističemo brend koji je privukao engleske urednike pri izdavanju njihove povijesne edicije – Kraljičina plaža u jedinstvenoj hrvatskoj laguni. Britansko tržište i Nin se obostrano privlače jer već ga posjećuju Englezi zbog atrakcija: relikvija povezanih s Biblijom, kraljevskog tla snažne srednjovjekovne povijesne pozicije, predromaničkih crkvica, pješčanih plaža koje Britanci vole, eko solane, bogati ptičjeg svijeta od 240 vrsta ptica, eko lječilišta s blatom na otvorenom, škole kitesurfinga i dr. Dobra povezanost Zračne luke Zadar olakšava dolazak Britanaca koji pripadaju u target skupinu visoke platežne moći kojima je vrijednost za novac itekako važan element. Ovo je prigoda da se u Ninu napravi zaokret i proces restrukturiranja smještajne ponude uz podizanje kvalitete na višu razinu kroz poticanje razvoja malih boutique hotela i heritage smještaja, naravno uz postojeću ponudu u vilama s bazenima i hotelima s pet zvjezdica u obližnjem mjestu Petrčane. Ova edicija poslužiti će Ninu kao izvrstan marketing na globalnom tržištu.