Botić o ‘nepametnom’ rješenju gradskog prometa, neiskorištenoj traci za javni prijevoz u Tuđmanovoj: “Uvesti kružnu liniju koja bi spajala suprotne dijelove grada”
Marjana Botić, vijećnica Akcije mladih smatra da je prometni trak za javni prijevoz u Ulici Franje Tuđmana potpuno neiskorišten.
Stoga je Gradu Zadru uputila prijedlog za uvođenje kružne linije koja bi spajala suprotne dijelove grada u jednoj obuhvatnoj, što bi iz njezinog stajališta riješilo neka od najnovijih, kako kaže, nepametnih rješenja gradskog prometa, konkretno misleći na zaustavljanje automobila kod Male pijace na Relji.
Prenosimo dopis koji je poslala nadležnima.
“Htjela sam do iduće sjednice Gradskog vijeća dobiti odgovor na novo pitanje u vezi dijela (ne)pametnih prometnih rješenja u gradu Zadru, pa usput šaljem i podsjetnik na nikad dobivene odgovore na ranije postavljena pitanja.
Naime, budući da je dodatni prometni trak za javni prijevoz u Ulici F. Tuđmana potpuno neiskorišten, a doista postoji potreba jedne stalne, kružne linije koja bi spajala različite kvartove u gradu, molila bih odgovor gradske uprave i Liburnije naravno, o planiranju jedne takve prometne linije.
Ovako iz glave prijedlog nove kružne gradske linije mogao bi biti: Autobusni kolodvor, Tuđmanova, Prema Boriku, dalje Diklo, dizanje na cestu prema Zatonu, povratak prema Žmirićima, na raskrižju vječnog čekanja dok se ne napravi rotor skretanje lijevo prema Bokanjcu, Bokanjac, Bili brig, dalje prema Ploči, Skročininima, nazad Groblje, Gaženica, Arbanasi, autobusni. Naravno jedna u suprotnom smjeru.
Osim što je ovakva kružna linija doista potrebna, na ovaj prijedlog nove linije konkretno me potaklo to da ipak upotrijebimo taj nesretni busni trak u Tuđmanovoj ulici kraj Male pijace, odnosno Trgovačkog centra na Relji jer bi se stvarnom autobusnom linijom ipak u dijelu tog sad za namjenu za koju je formalno napravljeno, za neiskorišteni prometni trak moralo predvidjeti i zaustavljanje autobusa (kad već imamo busni trak), a što bi donekle riješilo i druga nužna i ona ne tako nužna, ali očekivana zaustavljanja.
Na mjestu zaustavljanja jedne takve linije, moglo bi se predvidjeti i mjesto za propisno i sigurno zaustavljanje dostave, te eventualno po uzoru na rješenje na obližnjem Bulevaru eventualno kratkotrajni parking za vozila.
Molim odgovor nadležnih na mogućnost ovog prijedloga do nove sjednice Gradskog vijeća, te naravno podsjetnik na prethodna neodgovorena pitanja”, napisala je Botić.