Ovo su tri najpoželjnija poslodavca u Hrvatskoj

Budući da su ispitanici mogli navesti više razloga koji su im ‘presudni’, izmjerena je relativna frekvencija svakog od tih razloga te su uspoređeni razlozi atraktivnosti za svakog poslodavca posebno.

Kako bi dobili što bolji pregled i tvrtkama omogućili bolji uvid u konkurenciju, tvrtke su podijeljene prema primarnoj djelatnosti prema NKD klasifikaciji. S obzirom na to da je zapošljavanje u sezoni još uvijek vruća tema, MojPosao je u istraživanju koje je proveo izdvojio samo one tvrtke kojima je primarna djelatnost G – Trgovina na veliko i malo.

Kada se u obzir uzmu samo ispitanici koji su birali tvrtke iz djelatnosti trgovine na veliko i malo, poredak TOP 3 izgleda ovako: na prvom mjestu je dm-drogerie markt koji je dobio gotovo polovicu bodova, slijedi LIDL Hrvatska s 13 posto bodova te Müller trgovina Zagreb s devet posto bodova.

Kada bismo gledali samo broj ljudi koji je glasao za neku tvrtku, bez obzira na koje mjesto ju je stavio, ispada da bi za dm-drogerie markt radilo 63 posto ispitanika od onih koji su naveli tvrtku iz djelatnosti trgovine.

U nesigurnim vremenima sigurnost radnog mjesta je presudna

S obzirom na to da ispitanici koji su stavili tvrtke iz djelatnosti trgovine čine čak 46 posto ukupnog uzorka, ne čudi podatak da se njihove preferencije atraktivnosti ne razlikuju previše od onih iz cjelokupnog uzorka. Baš kao i u ukupnom uzorku, ispitanici koji su na prvo mjesto stavljali tvrtke iz djelatnosti trgovine u najvećoj su mjeri kao presudni faktor ocijenili sigurnost radnog mjesta (44 posto).

U odnosu na cijeli uzorak, ispitanicima kojima su tvrtke iz djelatnosti trgovine na prvom mjestu u većoj mjeri presudnim smatraju visinu plaće (42 posto), dok u manjoj mjeri nego ukupni uzorak presudnom smatraju priliku za napretkom u struci. Za svakog od prvih pet poslodavaca iz djelatnosti trgovine, promatrani su samo ispitanici koji su naveli tog poslodavca kao ‘poslodavca svog prvog izbora’ i razlozi koje su naveli kao ‘presudne’ za atraktivnost tog poslodavca.

Budući da su ispitanici mogli navesti više razloga koji su im ‘presudni’, izmjerena je relativna frekvencija svakog od tih razloga te su uspoređeni razlozi atraktivnosti za svakog poslodavca posebno.

Ispitanicima kojima je dm-drogerie markt d.o.o. poslodavac prvog izbora, presudna je visina plaće i ostale materijalne beneficije te harmonični odnosi na radnom mjestu. LIDL d.o.o. poželjan poslodavac prvenstveno zbog sigurnosti radnog mjesta, baš kao i MÜLLER TRGOVINA ZAGREB d.o.o. te Kaufland. Fortenova grupa je atraktivan podjednako zbog harmoničnih odnosa te sigurnosti radnog mjesta.

Mijenjati poslodavca ili ne?

Polovica zaposlenih ispitanika (49 posto), a kojima je poslodavac prvog izbora tvrtka iz djelatnosti trgovine, često razmišlja o promjeni poslodavca. To je nešto više nego što to razmišljaju ispitanici iz ukupnog uzorka (46 posto). Trećina zaposlenih ispitanika (33 posto) ponekad razmišlja o promjeni poslodavca, dok 18 posto ispitanika uopće ne razmišlja o promjeni poslodavca.

Feed me
Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...