Uvik isto… Otočanima sezona već izašla na nos; Turisti bukirali trajekte, oni koji rade na obali ne stižu na posao…

Da turistička sezona u Hrvatskoj cvjeta, svima nam je jasno. Trajekti i katamarani vrve putnicima, a svjedoci smo i bukiranih vlakova prema moru.

Jadrolinija za RTL.hr govori kako je sezona počela izvan svih očekivanja, dakle pojačana je i kupovina karata za otoke. Ipak, upravo otoci, odnosno otočani, muku muče pri obavljanju osnovnih poslova kakav je recimo dolazak na radno mjesto.

Naime, kako javlja jedan Velolučanin, inače poduzetnik čiji posao ovisi o povezanosti s kopnom, a koji nerijetko zbog prebukiranih trajekata/katamarana nema načina kako doći na posao.

“Otočanima koji rade na obali i koji su ovisni o prijevozu putem linija Jadrolinije, prebukiranost istih uzrokuje znatno poskupljenje u obavljanju svoje djelatnosti. Dolazi do znatno povećanih sati u putu za pojedine radnike koje poslodavac mora podmiriti, a u konačnici kupac iste ne priznaje jer ne razumije zašto je do njih došlo. Nadalje, dolazi do kašnjenja na dogovorene termine ugovorenih radova”, govori.

Kako bi došli na posao otočani su često, a posebice u vrijeme ljetnih gužvi prisiljeni koristiti alternativne puteve, a opcija je, iako daleko nezgodnija kada ste zaposlenik, odgađanje putovanja trajektom za neki drugi dan.

“Oboje uzrokuje dodatne troškove koji su nenaplativi”, pojašnjava Velolučanin.

Otočanima sezona već izašla na nos. Turisti bukirali trajekte, oni koji rade na obali ne stižu na posao

Inače, Jadrolinija nudi i mogućnost rezervacije karata za pojedine linije, naravno, ne za sve.

“One linije koje imaju rezervaciju imaju i mogućnost provjere bukiranosti. Linije koje nemaju tu mogućnost, provjera bukiranosti bude na licu mjesta. U ljetnim mjesecima je to osuđeno na propast i daljnje probleme”, tvrdi sugovornik.

Upitan što onda mogu učiniti odgovara: “Nadati se da će ljeto i prebukiranost proći što prije uz što manje gubitke. Nikakvog razumijevanja za ove probleme nema od strane Jadrolinije. Dapače, rugaju se svojim korisnicima u zimskim mjesecima kada smanjuju kapacitete brodova koji su sve mahom zastarjeli i u derutnom stanju što sva putovanja čini iznimno neugodnima i mučnima. Dok u ljetnim mjesecima nema dovoljno linija za sve korisnike. Osim ako ne idete na Brač ili Hvar. Ta odredišta su privilegirana. Oni dobijaju izvanredne linije. Za kraj je potrebno naglasiti još nešto, a to je da ne postoji linija Jadrolinije, u bilo koje doba godine, koja ne kasni. Bez obzira što vam govore u prometnim obavijestima”, kaže on.

O uvođenju dodatnih linija i sami su novinari upitali Jadrolinju.

“Jadrolinija u slučaju potrebe na svim linijama, gdje je to moguće uvodi dodatne polaske. Na linijama gdje je uvedena prodaja karata za vozila za određeni sat polaska, stanje kapaciteta prati se kontinuirano, te će se sukladno mogućnostima reagirati ukoliko se za to pokaže potreba”, rekli su brodari.

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...