Zašto nema zastavice za prošlogodišnji naslov Prvaka Hrvatske u Krešinom domu? Jeričević: “Sada znate u kakvom sam stanju naslijedio marketing”
Košarkaši Zadra kao što znamo prvaci Hrvatske u sezoni 2020/21 postali su 5. lipnja u finalu protiv Splita. Zanimalo nas je zašto ispod svoda dvorane Krešimir Ćosić još nije stavljena zastavica povodom osvojenog prošlogodišnjeg prvenstva.
Razlog nam je pojasnio voditelj marketinga i glasnogovornik KK Zadar Toni Jeričević.
– Već smo zvali jednu agenciju iz Zagreba, ne brinite, bit će riješeno. Zastavice nema koliko znam sedam mjeseci, iskreno, zastavica se trebala riješiti tada, još prije sedam mjeseci, i trebala me čekati gore u dvorani. Sada znate u kakvom stanju sam naslijedio marketing i čime se moram baviti. Kažem, to će biti riješeno, kao što smo i web shop riješili u rekordnom vremenu. Stvari se rješavaju! Ima ljudi koji pomažu klubu. Ima ljudi kojima je smiješno da se sedam mjeseci nitko nije sjetio pogledati gore, i da nakon sedam mjeseci, dva dana prije završnice prvenstva mi pričamo o zastavici. Bitno je da ima ljudi koji shvaćaju bit stvari. Ima dobrih i pozitivnih ljudi koji ne pljuju samo i koji trpe, rade i vide širu sliku, objektivnost i logiku. Ima ljudi i govore mi, nedaj se stari… Prirodno se oko svakog problema poralizira mišljenje. To je prirodno. Ali, trenutno oko KK Zadar, figurativno rečeno, nastala je radikalna grupa koja se zove „sve je negativno“. Što god vi kažete, oni će reći „užas“, „nevalja“, „ovo ono“… I oni to rade grubo! A neki od njih su motivirani i privatnim interesima… A dosta ljudi nasjedne na to i stvori se javno mišljenje takvo kakvo imamo, naš je zadatak potaknuti druge dvije strane, objektivnost i pozitivu i mobilizirati ih. Probiti u javno mišljenje s nekim drugim pogledima i stavovima. Struka mora probiti u javno shvaćanje i moramo se „izlaktariti za to“. Bit će jako teško, jer puno ima negative. Puno! Jer smo trenutno sami na vjetrometini protiv te grupe koja sve vidi negativno. Moramo početi službeno komunicirati s javnosti i koristiti naše kanale, klub mora jače surađivati s medijima. To smo izgubili. Moramo to vratiti, kaže Jeričević.