Toni Jeričević: “Pustite me da radim, treba mi vremena!”
Novi voditelj marketinga KK Zadar Toni Jeričević (39) radi dobro svoj posao, u klub je došao 1. travnja, ne možemo reći da se ne trudi, otkrio je i novost koja bi trebala razveseliti i navijače Zadra.
Toni postoji li mogućnost da KK Zadar lokalnim radio postajama da određeni broj ulaznica koje bi se dijelile kroz nagradne igre?
Svakako da planiramo s tom inicijativom dijeljenja ulaznica zadarskim radio postajama u nadolazećim utakmicama HT Premijer lige za prvaka, u potpunosti podržavam ovu ideju, koja je od koristi kako radio postajama, tako i KK Zadar. Ovakva suradnja s radio postajama postojala je nekada, to je super stvar i želja mi je da se to i nastavi.
Na čemu trenutno radiš?
Trenutno radim na obogaćivanju zabavnog sadržaja na utakmicama, u procesu smo i realizacije fan shopa, također imamo i kampanju vezanu za brend, čekamo određene grafičke dizajnere, također, danas sam imao i jedan sastanak s mogućim novim sponzorom KK Zadar.
Broj gledatelja na prošloj utakmici ABA lige protiv Studentskog centra Podgorica bio je skroman, svega 700 gledatelja, a možda i manje?
Brojke su takve kakve jesu, vidio sam pozitivan pomak, nemojmo zaboraviti da su tek nedavno popustile Covid mjere, stvari se ne rješavaju preko noći, to je jedan proces, meni treba vremena, pustite me da radim, pa ćemo onda saznati što i kako je napravljeno. Da bi jelo bilo dobro, nije dovoljno imati samo dobrog kuhara, morate imate i dobre namirnice, adekvatno vrijeme i uvjete, vjerujem kako će čitatelji shvatiti ovu poruku.