Račun Diadora televizije u blokadi; Ponavlja li HDZ obrazac primjenjen na Zadarski list i za siću novaca prodaje ovaj medij?
Prije nego li je jedina tiskovina u našem gradu, Zadarski list, iz formalnog vlasništva tvrtke RTD d.o.o. prodan riječkom Novom listu, račun ove tvrtke tjednima je bio u blokadi.
Poznato je kako se račun spomenute tiskovine obilato novcem pune kako iz proračuna Zadarske županije i Grada Zadra, vrlo je slična situacija i s proračunima ostalih jedinica lokalne samouprave. Oni malo lucidniji, zbrojit će 2 i 2 i pravilno zaključiti kako je upravo HDZ glavni financijer ove novine.
No, isti se, barem kada je riječ o strujama kojima dominira župan Longin, nije iskazao kada je vapaj za pomoć upućen upravo na njegovu adresu. On je, kako kažu upućeni, rekao da je to privatna firma te da je Županija neće izvlačiti iz blokade, indirektno ostavivši dojučerašnja pera u funkciji stranke kao nasukane ribe na obali.
Međutim, priča koja je tada većini bila “normalna”, jučer je, možebitno, dobila svoj epilog.
Naime, baš kako je Novi list doskočio i preuzeo tvrtku RTD, instaliravši svoje ljude na čelna mjesta, a vrijednost dotadašnjeg glavnog stranačkog glasila svedena je na smiješne iznose, isto preuzimanje ovih bi se dana moglo dogoditi još jednom stranačkom mediju.
Riječ je o lokalnoj Diadora televiziji, u koju je HDZ prije mjesec dana instalirao svog direktora u liku i djelu Dragutina Veselčića, što bi mogao biti prvi korak prema realizaciji prodaje ove televizije.
Zašto upućeni vjeruju da je tako – upravo zato što se povijest ponavlja.
Račun Diadora media d.o.o., tvrtke koja je upisana kao nakladnik ove televizije pri Agenciji za elektroničke medije, iako već i vrapci znaju kako je riječ o prikrivanju stvarnog vlasništva koje pripada vlasničkoj garnituri Nezavisne televizije – Mreže, nalazi se u blokadi pa je normalno poslovanje ove televizije, u krajnjem slučaju, otežano.
Dakle, algoritam financiraj – dovedi u blokadu – prodaj, već viđen kod spomenute tiskovine, lako bi se mogao ponoviti i kod ovog zadarskog medija.
Slučajnost?