Drugi tjedan organizira se predavanje na temu “Društveno poduzetništvo – kako izmjeriti društveni utjecaj poduzeća”
Predavanje za javnost pod nazivom Društveno poduzetništvo – kako izmjeriti društveni utjecaj poduzeća održat će se, u organizaciji Zadruge za etično financiranje (ZEF) i Zelene mreže aktivističkih grupa (ZMAG), u srijedu, 13. travnja 2022. u Zadružnoj pivovari Brlog (Brlog craft bar and shop, Andrije Hebranga 6, Zadar) s početkom u 16 sati.
Fokus predavanja bit će na aktualnim temama iz svijeta društvenog poduzetništva, poput važnosti mjerenja društvenog utjecaja i edukacije potrošača o načinu prepoznavanja društvenih poduzetnika, odnosno nefinancijskog izvještavanja kroz mjerenje društvenog utjecaja kao najjednostavnijeg načina za transparetno informiranje potrošača o društvenom poslovanju.
Predavanje će ocrtati kontekst unutar kojeg se razvila svijest o važnosti društveno-poduzetničkog modela te razjasniti terminologiju i status društvenog poduzetništva u Hrvatskoj danas. U okviru nadolazećih zakonskih regulativa o nefinancijskom izvještavanju, ali i općeg cilja povećanja vidljivosti poduzeća koja posluju prema načelima društvene odgovornosti, na predavanju će biti predstavljena metodologija Economy for the Common Good (ECG), sveobuhvatan teorijski i metodološki okvir s međunarodnim priznanjem i praksom te preporukom Europske komisije, kao i proces izrade izvještaja koji osim kvantificiranja društvenog utjecaja donosi i preporuke za daljnje poboljšanje poslovanja i upravljanje rizicima.
Predavanje će održati Maja Weisglass, sociologinja i suosnivačica lokalne mreže ECG konzultanata, dok će lokalni primjer dobre prakse predstaviti društvena poduzetnica s područja Zadarske županije, Ana Teskera iz Zadružne pivovare Brlog.
Predavanje se provodi u sklopu projekta eECONOMIJA koji je sufinanciran od strane Europskog socijalnog fonda.