Sindikat: “Od Uprave smo dobili tri grčka trajekta koja su odmah išla na adaptaciju i tužbu tešku 30 milijuna kuna zbog namještanja natječaja”

Nakon prosvjeda zaposlenika Jadrolinije, Antun Aljinović iz Sindikata pomoraca Hrvatske kazuje kako ih se proziva za “iznošenje netočnih informacija” i “zahtjeve inicirane osobnim interesima”.

“Zadnje novogradnje (Krk, Brač, Mljet i Kornati) izgrađene su u mandatu Uprave na čelu s Alanom Klancem, a ugovorene u mandatu Uprave Slavka Lončara. U mandatu aktualnog predsjednika Uprave nabavljena su tri rabljena trajekta iz Grčke (u koje je u kratkom periodu nakon kupnje uložen značajan iznos za adaptaciju), jedan rabljeni trajekt Rapske plovidbe i jedan katamaran. Od preostala tri katamarana odustalo se zbog sumnje o namještanju natječaja, što je rezultiralo smjenom dvaju članova Uprave i tužbom nizozemske tvrtke Thecla Bodewes koja od Jadrolinije traži 30 milijuna kuna odštete”, stoji, između ostalog, u dopisu pomorcima i radnicima Jadrolinije kojeg potpisuje Aljinović njihov sindikalni predstavnik unutar krovne organizacije.

Sjetimo, prosvjednici su u Gaženici poručili kako o Nacionalnom kolektivnom ugovoru “pregovaraju već desetljeće”, a nezadovoljni su i obračunom plaća i prekovremenih sati. Protive se i novom imenovanju trenutačnog predsjednika Uprave Davida Spote. Čovjek, poručuju, nije iz struke i samim time “nije kompetentan voditi najvećeg državnog brodara”.

“Što se od 2017. do danas promijenilo? Očito je jedina promjena to što je ova Uprava zadovoljila osobne interese pojedinaca koji iz tog razloga više nemaju potrebe za prosvjedovanjem. Zdrava i jaka Jadrolinija jedini je jamac dobrih uvjeta rada i života radnika društva. Dobivanje linija na natječajima za koncesije jedini je jamac zdrave i jake Jadrolinije. Obnova flote jedini je jamac dobivanja linija na natječajima za koncesije, podsjeća Aljinović na zahtjeve sindikalaca.

Feed me
Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...