KK Zadar objavio poziv za poziciju voditelja marketinga, od njega očekuju da se nije ogriješio o moralna načela u obavljanju poslova

KK Zadar objavio je poziv za poziciju voditelja marketinga i odnosa s javnošću. Od budućeg voditelja marketinga očekuju odgovornosti poput aktivnog traženja i predlaganja novih sponzorskih partnera, da u suradnji s direktorom Kluba, kontaktira i održava dobre poslovne odnose sa sponzorima, vodi evidenciju ugovora o sponzorstvu (ovjera, rokovi, dokumentacija), prati ispunjenje obveza iz ugovora o sponzorstvu, brine o ispravnosti i funkcionalnosti marketinškog materijala sponzora u dvorani kao i o svim ostalim sponzorskim aktivnostima i aktivacijama, te predlaže i koordinira sve zajedničke co-branding aktivnosti i projekte u suradnji Kluba i sponzora.

Što se odnosa s javnošću tiče, od novog zaposlenika se očekuje da unutar Kluba koordinira sve komunikacijske aktivnosti i poslove vezane za odnose s javnošću, samostalno piše i šalje objave za medije, po potrebi koordinira rad vanjskih agencija angažiranih na projektima, organizira i vodi press konferencije i aktivno doprinosi i sudjeluje u izgradnji te održavanju dobrih odnosa s medijima, koordinira i vodi komunikaciju Kluba putem svih digitalnih kanala, država službenu web stranicu Kluba, koordinira rad klupskog fan shopa i web shopa s ciljem ostvarenja poslovnih ciljeva, predlaže i koordinira uvođenje nove ponude unutar asortimana fan shopa…

Iz Uprave između ostalog očekuju da se kandidat u svojoj poslovnoj karijeri nije ogriješio o moralna načela pri obavljanju poslova koji se navode u pozivu.

Više o natječaju pogledajte ovdje.

 

Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...