Pokrenuta nova oglašivačka mreža lokalnih radio stanica s dosegom od milijun slušatelja
Sve je više potrebno domišljatosti kako bi se privukli oglašivači na medijskoj sceni. Jedan od dobrih i prokušanih načina je i umrežavanje više radio stanica koje nude zajedničko oglasno vrijeme. Tako se na tržištu nedavno pojavila radijska udruga PR+.
Radi se o oglašivačkoj mreži od pet radio stanica od Istre do Šibenika koje su zajednički odlučile nastupati prema oglašivačima i ponuditi im bolje uvjete nego da se oglašavaju pojedinačno. Sastanak je održan početkom mjeseca prosinca 2021. u Baškim Oštarijama, a ovih dana je izrađena i njihova web stranica.
Osim oglasnog prostora na radiju, članice PR+ nude i mogućnost oglašavanja na internetskim portalima članica koje imaju takav oblik poslovanja u svojoj ponudi, ali i na društvenim mrežama koje su danas postale najbrži kanal za dobar marketing.
Prema njihovoj procjeni doseg mreže PR+ je svakodnevno do milijun ljudi, dok ciljanu publiku čine podjednako i muškarci i žene, u dobi od 16 do 50 godina. Podjednaka je raspodjela demografije i na društvenim mrežama (Facebook, Instagram) putem kojih u razdoblju od 28 dana dopiru do čak 2 milijuna korisnika, javlja Media Daily.