Hvalevrijedna inicijativa Optike Anda i zaklade Beštie koja napuštenim životinjama pomaže pronaći domove!
Međunarodni dan zaštite životinja obilježava se 4. listopada, zbog čega je hrvatski brend Optika Anda ujedinio snage sa splitskom zakladom Beštie i svoju novu kampanju posvetio napuštenim psima iz skloništa. Kako bi dali glas onima koji ne mogu govoriti za sebe, osmišljen je i zajednički slogan i hashtag kampanje #VidiMeSpasiMe koji poziva sve ljude na zaštitu životinja.
Domaći influenceri i TikTokeri, Cindy, Sandi, Elena i Luciano, rado su se odazvali plemenitoj inicijativi i spremno pozirali sa četveronožnim ambasadorima iz skloništa za napuštene životinje. A da su psi uistinu čovjekov najbolji prijatelj, dokazale su to ove umiljate životinje koje su na jedan dan stale ispred objektiva i uskočile u modnu avanturu. Upoznajte zvijezde nove kampanje Optike Anda!
„Hej ja sam Roni, mješanac sibirskog haskija i njemačkog ovčara, živio sam dugo na lancu, a sada tražim svog najboljeg prijatelja za igru!“
„Moje ime je Jana, imam gene lovačkih pasmina i pronađena sam u jami u dalmatinskom zaleđu. Sada se bavim psećim modelingom i sanjam Vau Vau Land!“
„Bok ekipa, ja sam Belmondo, nazvan po markantnom francuskom glumcu. Drag sam, simpatičan i uvijek s nekom šašavom idejom. Ako želiš prijatelja kao ja, dođi i upoznaj me!“
„Ciao, ja sam Indigo i moja braća i sestre pronađeni su kod Omiša u kartonskoj kutiji. Volimo se puno maziti i poznati smo kao velika klupka ljubavi!“
„Mi smo Mojave, Gobi i Namib i imamo misiju uveseljavati ljude! Ako volite dalmatince, more i sunce, dobro ćemo se slagati jer smo rodom iz Makarske.
Ljubav prema životinjama može se pokazati malim promjenama životnih navika, pa tako umjesto kupnje novog kućnog ljubimca, ne zaboravite da možete udomiti psa ili mačku iz skloništa. Kad se male šape slože, svakoj napuštenoj životinji dom se pronaći može. Optika Anda i zaklada Beštie podsjećaju da ne skrećemo pogled pored napuštenih životinja jer svaka napuštena životinja zaslužuje priliku za novi dom, zar ne?