Potez za spas zadarskog turizma; Turistička zajednica povezala privatne iznajmljivače, stranicu je od sredine lipnja posjetilo 75 tisuća potencijalnih gostiju

Druga po redu turistička sezona u globalnim pandemijskim okolnostima uvjetovala je smanjen broj gostiju koji za dolazak u destinaciju koriste letove niskobudžetnih kompanija. S druge strane je uvjetovala trend last minute rezervacija smještaja.

Kako bi povećali vidljivost i konkurentnost privatnih zadarskih iznajmljivača, u suradnji sa Strukovnom skupinom obiteljskog smještaja pri HGK, zadarska Turistička zajednica odlučila je maksimalno iskoristiti svoju online platformu Zadar Travel.

Osmišljena je i realizirana promotivna kampanja Safe Stay in Zadar u kojoj je iskorišten postojeći sustav za last minute booking privatnog smještaja koji se nalazi na dvije platforme – unutar osnovne web stranice zadarske Turističke zajednice te u obliku mobilne aplikacije na iOS i Androidu.

– Kriza s dolascima turistima događa se uvijek uslijed opće nesigurnosti, i to kod svih vrsta putovanja, a naročito se reflektira na privatne iznajmljivače koji su orijentirani na goste koji koriste letove niskotarifnim zračnih prijevoznika. Kako im se položaj na tržištu znatno pogoršao, odlučili smo ove sezone maksimalno iskoristiti našu postojeću nagrađivanu platformu. U tehničkom smislu smo je ažurirali i unaprijedili te dodali oznaku Safe Stay in Croatia za sve one objekte koji su je dobili, kaže direktor zadarskog TZ-a Mario Paleka.

Tako su djelatnici TZ grada Zadra tijekom svibnja putem poštanskih dopisnica, telefonski, mailom ili osobno kontaktirali nekoliko tisuća prijavljenih zadarskih iznajmljivača ponudivši im mogućnost ulaska u sustav Zadar Travel. Sustav je u potpunosti besplatan za iznajmljivače i goste te se njihova međusobna komunikacija vrši neposredno iz aplikacije telefonskim pozivom ili e-mailom bez posrednika i skrivenih troškova.

– Sada više od 500 iznajmljivača nudi svoj smještaj u našem sustavu Zadar Travel, od čega je polovica onih koji su prijavljeni i u postojeći Safe Stay projekt Ministarstva turizma i sporta, pa su kao takvi istaknuti u ponudi, dodaje Paleka naglašavajući kako je sredinom lipnja TZ počeo s intenzivnom kampanjom na ovosezonska četiri ključna tržišta – hrvatsko, češko, mađarsko i poljsko.

U kombinaciji s nacionalnom kampanjom HTZ-a, promocija Zadra na ovim emitivnim turističkim tržištima u pandemijskim uvjetima daje rezultate – što pokazuje i statistika dolazaka i noćenja u prvoj polovici godine – a provodi se putem PR članaka u utjecajnim medijima i intenzivnim oglašavanjem na platformama Facebook, Instagram i Google, dok se u samom gradu aplikacija promovira na tiskanim plakatima i city light oglasima.

Vrijednost projekta iznosi oko 400 tisuća kuna, a prema trenutnim projekcijama trajat će do kraja srpnja, uz mogućnost produženje i tijekom kolovoza.

Od 15. lipnja stranicu je posjetilo 75.000 posjetitelja u 120.000 navrata. Stranice su se prikazale preko 300 tisuća puta, što daje prosjek od 3 stranice po posjeti, dok je aplikacija na Androidu i iOS-u ukupno preuzeta preko 20.000 puta.

Najviše zainteresiranih za smještaj i posjet Zadru iz inozemstva dolazi iz Budimpešte (11 tisuća posjeta), Praga (8 tisuća posjeta), Varšave (7 tisuća posjeta), Vroclava, Katowice, Poznana, Brna i Gdanjska.

Hrvatsku je varijantu stranice posjetilo 18 tisuća posjetitelja u 32 tisuće navrata i to najviše iz Zagreba.

U navedenom su periodu korisnici preko 7 tisuća puta kliknuli na opisne poveznice objekata koji su oglašeni na Zadar Travel sustavu, kojih je trenutno nešto preko 500.

Potencijalni gosti su 300 puta iz aplikacije kontaktirali iznajmljivače putem e-mail adrese, dok je kontakt mobitelom prema iznajmljivačima neposredno iz sustava obavljen preko 200 puta u nepunih mjesec dana.

Korisnici su do sustava tijekom kampanje uglavnom došli putem mobilnih uređaja (preko 80 POSTO posjeta). Dominiraju posjete žena iz svih dobnih skupina, iz čega iščitavamo kako ljepša polovica puno aktivnija u traženju i realizaciji smještaja za godišnje odmore. Nažalost, ali donekle i očekivano, padom frekvencije letova na zadarskoj Zračnoj luci opalo je i zanimanje za posjet Zadru najmlađe dobne skupine obuhvaćene analitikom od 18 do 24 godine.

Muzej Iluzija
Možda vas zanimaju i ove priče
Kažite što mislite o ovoj temi
Loading...